Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2015. március 30., hétfő

5 PETESEJT

Ennyit sikerült összesen leszívni. Nincs is ezzel semmi gond, csak termékenyüljön meg mind. Holnap kiderül!

Óriási izgalmakkal mentem be, mivel szombaton sikeresen elbénáztam a tüszőérlelő injekciót. Kikevertem és készültem a beadásra, de nem tudtam leszedni a tűről a műanyag kupakot aztán  valahogy megnyomtam a fecskendőt és az egész folyadék a felszívó tű kupakjában kötött ki. Remegő kézzel szívtam vissza, nehogy egy csepp is kárba vesszen, mégis nagyon kevéskének tűnt a mennyisége...Az asztalra csak egy csepp került, mégis bepánikoltam, hogy nem lesz elegendő és idő előtt fognak megrepedni a tüszők. Szerencsére minden rendben volt ma. Az hogy a maradék 4 tüszővel, amit az ultrahangom láttak mi történt, nem tudom..Vajon nem voltak elég érettek, vagy idő előtt repedtek meg? Nem derült ki! Az egész lombik egy nagy szerencsejáték...

A punkciót Z doki csinálta, mivel ma nem volt bent az orvosom. Remélem szerencsét hozott nekem! Az altatással nem volt semmi gond, csak a kézfejembe nem tudták rendesen beszúrni az infuziós tűt, háromszor kellett szúrni, tiszta lila az egész. Nem bénáztak, másnak rendesen be tudták szúrni, az én vénáim voltak nagyon vízhiányosak. Ilyen sokat számít nekem a víz!

Ma sem tudtam aludni a műtét után és nem is voltam rosszul. Picit fájdogál a hasam, de jól vagyok.
Kaptam Agolutin injekciót és Crinone gélt is. Nincs mese, sikerülnie kell!

2 megjegyzés:

  1. Nekem is volt már mellément - ugyan nem tüszőérlelő, hanem tüszőrepi - injekció, de a doki megnyugtatott, hogy bőven belefér :) Hajrá ötösfogat!!!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az enyém is tüszőrepesztő volt, a kettő ugyanaz, nem?

      Törlés