Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2015. március 7., szombat

Kineziológus és meddőségi konzultáció

Sikerült egy napra két programot is besűrítenem.
A kineziológusnál kezdtem. Nem igazán hiszek az ilyesmibe, de most úgy érzem, szükségem van lelki támogatásra, nem bírnék egyedül feldolgozni egy esetleges kudarcot. Jó volt beszélgetni és persze most is érdekes dolgok jöttek fel a családom múltjából. Szerencsére él még a nagypapám testvére, így utána tudtam kérdezni a dolgoknak és azt kell, hogy mondjam, ismét beletrafált a hölgy...

Délután a tanár úréknál jártunk. Kiderült, hogy kicsit magas a prolaktin szintem. Esténként szedhetek fél Bromocriptint ezentúl. 21 lett a maximális 14 helyett, de ez Tanár úr szerint nem vészes. Fogalmam sincs, mi történhetett nyár óta, amikor még semmi gond sem volt a prolaktinommal. Azt sem mondhatom, hogy streszseltem vérvétel előtt, mert most már egészen nyugodt vagyok előtte, szóval nem emiatt emelkedett a szintje. Pár évvel ezelőtt is magas volt, de az akkori endokrinológusom elküldött makroprolaktin vizsgálatra, ami jó lett, tehát azt lehet mondani, hogy a vérvétel előtti stressz miatt volt annak idején magasabb.

Ezen kívül más bajom szerencsére nincs, persze az nem épp a legjobb hogy van pecsételő vérzésem és rövid a ciklusom, de a progeszteron szintem azt bizonyítja, hogy volt peteeérésem a tanár úr elmondása szerint. Én mondjuk tudom, hogy van minden hónapban, mert mérem a hőmet és pokoli fájdalmaim is vannak olyankor, de örülök, hogy ezt a vérvétel is ismételten igazolta.

A jó hír az, hogy kezdünk :) A menstruációm 2. vagy 3. napján 3 Menopur injekciót fogok szúrni. Tanár úr szerint, időpazarlás lenne egy injekciós kúrával, ultrahang monitorizálással és itthoni próbálkozással folytatni, mivel már én sem vagyok fiatal. Bevallom, mi is így gondoljuk, hiszen tavaly április óta dolgozunk az ügyön, úgymond terminált együttléteink vannak, de baba még sehol sincs.

Titkon persze abban bízom, hogy nem kell semmit sem szúrnom, mert Balázs kistestvére végre beköltözött a Mamabirodalomba :) Körülbelül egy hét múlva kiderül.

2 megjegyzés: