Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2015. március 27., péntek

Punkció hétfőn

Végre! Már kezdem unni az injekciózást és a vérvételeket...Ha másra nem is, de arra biztos jó volt ez az egész procedúra( egy hét alatt 4 vérvétel), hogy örökre leküzdjem a vérvétel parámat ;)

Szerdán sajnos nem azt mondta Tanár úr, amit hallani szerettem volna. Megfelelőnek, de nem elég magasnak találta a hormonszintemet, így további injekciókat írt fel és megnövelte az addigi 5 Menopur adagomat 7-re.

A mai napon újabb vérvételen és ultrahangon voltam. Még mindig nem volt egekbe a hormonszintem, de pont megfelelő ahhoz, hogy hétfőn bekövetkezzen a leszívás. A méhnyálkahártyám mérete szerdán 11-es volt, a mai napon nem hallottam semmit róla, de mintha a tüszők mérete nem változott volna azóta...
Már csak 28ezret kellett otthagyni a gyógyszertárban a mai és a holnapi stimulálószerekre és tűszőrepesztőre, így körülbelül 163.000-et költöttem gyógyszerekre a 12 stimulációs nap alatt...

A punkció altatásban lesz, Tanár úr döntött így, én meg nem tiltakoztam, de meg is nyugodtam egy picit, hogy nem nekem kellett ezt eldöntenem. Balázs óra éjjel óta folyik, nekem meg kicsit fáj a torkom, tehát még az is megtörténhet, hogy mégsem fognak altatni. Teljesen a sors kezeiben vagyok most, lesz, ami lesz! Pont ezt gondolom a lombik sikerességéről is, egyáltalán nem idegeskedem még. Elvégre van már egy gyerekem, aki az életem értelme. Most már csakis az számít, hogy ő egészséges és boldog legyen, minden más eltörpül. Aztán majd meglátjuk mi lesz a beültetés után, mert valójában onnantól indul be az izgulós időszak.

8 megjegyzés:

  1. ez valóban rengeteg szuri, nekem a napi 3 is sok volt. Reméljük minden rendben lesz leszíváskor is

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Neoma! Biztos minden rendben lesz, csak legyen minden tüszőben érett petesejt, de miért ne lenne ;) Sok az injekció, de szerencsére csak háromszor kell magamat megszúrni :)

      Törlés
  2. Huh, már nagyon közel vagytok! Gondolok rátok hétfőn, hajrá! :)

    VálaszTörlés
  3. Emlékszem, a korábbi intézményben nekem is Menopur volt, hát elég drága szer. Intézet- és dokiváltás szuriváltást is jelentett, Merionalt kaptam onnantól, jóval olcsóbban. A hatás ugyanaz, az összetétele is - nem tudom, miért vannak ilyen árkülönbségek. De lehet lombikra felírva ugyanannyi lenne, nem tudom.

    Remélem, a torokfájás lanyhult! Drukkolok a hétfői punkcióhoz!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencsre a torkom már nem fáj. A Menopur sem vészes, lombikra 10 db. 15.000 ft körül van. A stimuláció árát a Cetrotide dobta meg a maga 10.000 ft-os darabárával. Sajnos ez nem támogatott, pedig ő gátolja meg a tüszők idő előtti repedését. Köszi a drukkokat ;)

      Törlés
  4. Szorítok nagyon holnap a leszíváshoz! Remélem minden rendben lesz és jó sok pete találkozik apával. Jobb is, hogy a doki döntött az altatás mellett, mégiscsak ő ért ehhez igazán.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Vica :) Bízom benne, hogy minden rendben lesz, mert a nyamvadt tüszőrepesztő egy kis része kifolyt, hatalmasat bénáztam tegnap..

      Törlés