Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2015. június 26., péntek

21. napi vérvétel

Nem bírtam magammal, hajtott a kíváncsiság és elmentem vérvételre. A peteérésem a 15. nap körül lehetett, így megvártam a 21. napot. A Mastodynon cseppeket egy hónapja szedem, a progeszteronkrémet pedig alig 5 napja kenem, tudtam, hogy sokat jóra még nem számíthatok.

A prolaktinom 316 mIU/ L-re csökkent 400-ról, aminek én nagyon örülök. Ezek szerint a Mastodynon nem is olyan rossz. A tájékoztató szerint 6 hét után kezdi kifejteni hatását, de olvastam azt is, hogy a barátcserje, mint hatóanyag minimum 6 ciklus után állítja be a hormonrendszert.

A progeszteronom viszont siralmas, rosszabb lett, mint múlt hónapban: 25,2 nmol/ L. Rendesen elkeseredtem...Megint nekiláttam keresgélni arra, hogy volt-e peteérésem és találtam is rá ésszerű magyarázatot. Átszámolva ezt az értéket ng/ml-re, 7,8-as értéket kapok. Amerikában a 4 fölötti érték ovulációs ciklusnak minősül, tehát itt maximum az történhetett, hogy mégsem a 15. napon volt a peteérésem, hanem később vagy korábban. Sajnos nem éreztem most sem a fájdalmat,  ovulációs tesztekkel és hőmérővel próbáltam kideríteni a napját. A fertilityfriend szerint a 16. napon volt peteérésem, szerintem egy nappal korábban.

Valami nem stimmel velem, mert már két hónapja nem fáj a tüszőérés és nem tudom leadni azt a két kilót, amit a lombikkal felszedtem. Pedig most elvileg túlműködök és fogynom kéne...
Még jobban bosszant az, hogy tavaly augusztusban még mielőtt elkezdtem volna szedni a Letroxot, 45-ös progeszteronom volt. Amióta szedem, sokkal rosszabb értékeket mérek. Vajon miért van ez?

Egyelőre nem megyek NK sejteket vizsgálni, megvárom Fülöp véleményét augusztus közepén.

A héten kértem időpontot Tanár úrhoz is, hogy párhuzamosan haladjanak a dolgok. Augusztus elején lesz az első lombikos konzultáció, remélem szeptember végén kezdünk :)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon drukkolok, hajrá szeptember! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Andi :) Olvastam Eszternél, hogy rendelsz Zyflamend-et az iherbről. Én is szeretnék rendelni, nem közösködünk? :) Talán így spórolunk picit a szállításon...bár, nem biztos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nagyon szívesen közösködnék, de sajnos a terméket Magyarországra nem szállítják..Írtam is nekik, elnézést is kértek miatta. Próbáltam az Amazon-t is, de ők sem szállítják hozzánk. Tegnap óta nézegetem a külföldi webshopokat, hogy rendeljek, de mindenhol nagyon magas a szállítási költség. A legolcsóbb a Vitaminlife.com, ők 20 dolcsijért szállítják, de lefújtam, mert sokaltam 5550 ft. kiszállítást, viszont a 180 darabos 44.97 dollár, jóval olcsóbb mint máshol( Iher 58 dolcsi). Felezhetnénk a 180 darabosat és a szállítási költséget is. Én nagyon örülnék :) Ha érdekel, írj nekem a kisviragszuletik@gmail.com-ra :)

      Törlés