Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2015. június 14., vasárnap

Strand helyett antibiotikum..

Drága Kismanóm megbetegedett...Most, amikor odakint 40 fok van és mindenki a strandon hűsíti magát..
Lázzal kezdődött most is. Először azt hittem, melege van és azért forró a kis teste, főleg, hogy jó kedve volt és ugyanúgy evett, mint szokott. Aztán lázat mértem, de nem vettem komolyan a 39 fokot, mert legutóbb is elmúlt 2 nap alatt mindenféle gyógyszer nélkül és az orvos sem adott semmit. (Lázcsillapítóra azért szükség volt.)
Másnap reggel láztalanul ébredt, de délután ismét 39 fokot mértem. Rájöttem, hogy ennek a fele se tréfa és gyorsan elvittem az orvoshoz. Kiderült, hogy csúnya a torka és kapott életében először antibiotikumot...
Szegénykém nem itta meg a tejet, amibe első körben belekevertem, hogy kíméletes legyen a kúra, így azóta kénytelen vagyok a Nurofenes fecskendővel beadni neki. Amikor csak meghallja, hogy mindjárt jön az antibiotikum, menekül és elbújik ahová csak tud, de egyre jobban viseli. Annyira pedig nem is rossz az Ospen, banán íze van, ami az első számú kedvence, de mégsem issza szívesen. A láza azóta eltűnt, de újabb tünetek jelentkeztek: folyik az orra és köhög. Most már sajnos az Amoxicilint is be kell neki adni a fecskendővel. Ennek már nincs valami kellemes íze, kicsit kesernyés. Szerencsére a Bonolact Pro+Kid probiotikumot a vitaminokkal együtt be tudom neki a tápszerbe keverni, nem kell még ezekkel is kínozni.
Egyébként jól viseli, eszik, iszik és játszik, csak sajnos a strandra nem vihetem el. Remélem lesz még ilyen meleg hétvégénk és nem lesz olyan hideg nyarunk, mint tavaly, mert akkor nagyon ideges leszek a sorsra....
Apukája elkapta a betegséget, de az én bivalyerős szervezetem szokás szerint megúszta. Csak 1 napig kapart a torkom, de 2x40 csepp propolisz után ez is elmúlt.

4 megjegyzés:

  1. Jobbulást a Kismanónak! Muszáj az antibio?

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük. A mi gyerekorvosunk nem szereti adni az antibiotikumot, csak ha nagyon muszáj. Ez az első alkalom, hogy felírta, a múltkor még 40 fokos láznál sem tartotta indokoltnak. Most hogy már köhög is, úgy gondolom, nem volt rossz döntés részéről, legalábbis remélem..

    VálaszTörlés
  3. Jobbulást kívánok én is! Balázs meg egy kis hős! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. Ő már jól van, de a férjem egyre rosszabbul..

      Törlés