Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2012. február 11., szombat

2008

Az első sikertelen hónapok után még nem voltam annyira elkeseredve.
Utánanéztem az interneten és megláttam, hogy milyen sokan küszködnek hozzánk hasonlóan.

Elkezdtem gondolkodni azon is, hogy mi már valójában egy éve nem védekezünk. Megszakításos módszert alkalmazunk, ami ugye nem biztonságos, sokan teherbe esnek mellette. Hát én nem tartóztam közéjük.

Első körben a helyi SZTK-t kerestem fel. Amikor kijelentettem, hogy fél éve nem esek teherbe, akkor azt mondták, hogy ez semmi, várjuk meg az egy évet, mert akkortól indíthatják a meddőségi kivizsgálást. Akkor én már 30 éves voltam, nem igazán értettem, hogy hova várjak. Addigra már vezettem a fertility friend-es menstruációs görbémet és tudtam bizonyítani, hogy tökéletes ciklusaim vannak, egyértelmű középtáji, fájdalmas peteéréssel.

Fontosnak tartom megjegyezni, hogy ezeket a szép ciklusokat nagy mértékben a cickafark és palástfű teának köszönhetem, ugyanis 10 évig szedtem fogamzásgátlót. Körülbelül egy év kellett, mire teljesen helyreálltam. Miután elkezdtem a ciklus első felében a cickafarkot, peteérés(akkor még saccolt) után meg a palástfű teát inni, mindenem helyreállt odabenn.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése