Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2012. február 11., szombat

2012. január:

Megvannak a férjem eredményei. Nem sokat változtak, a mozgékonyság csökkent kissé. Persze, ez a 15 milliós spermaszám még mindig nem elegendő a természetes teherbeeséshez, de ha velem minden rendben lenne, akkor ilyen értékekkel fél év alatt akár teherbe is eshettem volna.

Örültünk azért annak is, hogy nem romlott az eredmény.
Az orvos azt mondta, hogy ideje lépni, mert kezd kiújulni a férjem herevisszere, tehát mielőbb menjünk el egy inszeminációra, mert a végén vissza fogunk kanyarodni a lombikhoz, amit ugye semmi képen sem akarunk.

Ekkor döntöttem úgy, hogy felhívom a Budai Meddőségi Centrumot és kérek egy időpontot. Február 8-ra meg is kaptuk. Miért a BMC? Amiatt, hogy egyik barátnőmnek is ott segítettek ikrei megfogantatásában. Nagyon meg volt velük elégedve.
Sok jót olvastam az intézetről, tehát mellettük döntöttünk. Persze, tudom, állami intézményről van szó, és én eddig a magánorvosokra esküdtem. Mégis valahogy úgy érzem, itt profi kezekbe fogok kerülni. A Róbert Károly klinikára csak azért nem mentünk vissza, mert az inszeminációért ott elég sokat kell fizetni, az állam magánintézményben csak a lombikot támogatja. Pedig nagyon meg voltam a RK-al elégedve, ráadásul a méhsövényemet is ők szúrták ki. Természetesen ez még nem 100%-os, még nem voltam átjárhatósági vizsgálaton, de ha bebizonyosodik, hogy emiatt nem estem eddig teherbe, akkor dicsőíteni fogom őket.

Közben nagyon sokat olvastam erről az uterus subseptus-ról. Kiderült, hogy ez egy fejlődési rendellenesség, ami nem okoz panaszt, nehezen vehető észre, de akadályozhatja a teherbeesését. Nehezebben tapad meg az emmbrió, illetve középtáji vetélést okozhat. Tehát komoly dologról van szó! Műtéttel eltávolítható, de ha jól értettem, körülbelül fél év kell ahhoz, hogy újra helyreálljon a nő ciklusa utána. Borzalmas, újabb fél évről beszélünk! És pont most, hogy gyönyörű ciklusaim vannak, rendszeres peteéréssel, hatalmas érett tüszőkkel(ultrahangon többször látták) rendelkezem! Minden felborul.
Reménykedem, hogy nincs méhsövényem és nem lesz semmi gond, mert nem akarok újabb hónapokat pazarolni. Remélem a pozitív gondolkodás segít ebben!

Szóval, messze van még a február 8-a. Nagyon türelmetlen vagyok a méhsövényem miatt. Remélem rosszul látták!

Úgy döntöttem, elmegyek egy 3d-s ultrahangra, hátha ott meg tudnak majd nyugtatni, hogy nincs ott semmi. Felhívtam a Praxis rendelőjét és rákérdeztem, hogy van-e értelme a 3d-s ultrahangnak. Nagyon korrektek voltak, azt mondták, hogy a 3d-s ultrahang sem lát többet a simánál, értelmetlen lenne ezért pénzt kiadni. Meglepődtem, végre egy cég, aki nem arra megy ki, hogy minél több pénzt zsebeljen be. Biztos, hogy hozzájuk fogok járni ultrahangra, ha végre az én kis Virágom a méhemben lesz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése