Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2012. február 16., csütörtök

AMH vizsgálat

AMH= anti-müllerian hormon. Információt ad a petefészek működéséről, stimulálhatóságáról.
Ajánlom a MÁV kórházon belüli magánlabort.

Voltam ma az AMH vizsgálaton, amihez az orvosom ragaszkodik. Egyúttal kértem a D vitamin szintem mérését is.

Viszont nagyon elkeseredtem. Nem tudom hogy fogom bírni a megpróbáltatásokat. Egy ampulla vért vettek és nagyon rosszul lettem, pedig nem néztem oda és ehettem, kávézhattam a mai vérvétel előtt. Rendesek voltak, lefektettek, de akárhányszor próbáltak felültetni, jöttek az újabb rosszullétek. Háromszor eljátszottuk, majd utána alig akartak elengedni. Mondták, hogy ne üljek így autóba, hívjak kísérőt. Aztán csak bejutottam a munkahelyemre valahogy, de elég kockázatos volt. Pont akkor zendített rá a hóesés is, tehát nem volt egyszerű.

Mi lesz velem 2 hét múlva, amikor a menstruációm 3. napján, éhgyomorra vesznek le vagy 4 ampulla vért?És mégott van a HSG-ről is.  Az az érdekes, hogy 2 éve már túlestem ezeken a mensis vizsgálatokon és semmi bajom nem volt. Vajon mi történhetett? Én úgy szégyelltem magam és olyan mérges voltam magamra, hogy csak na!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése