Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2012. február 25., szombat

Első vérvétel a BMC-ben, AMH eredmény, D vitamin

Jó hír: :)
Voltam ma a BMC-ben. Nagyon féltem a vérvételtől, mivel a múlt héten rosszul voltam az AMH után. Hihetetlenül kedvesek és figyelmesek voltak velem. Tényleg nagyon profik a nővérkék. Meg sem éreztem a tűszúrást. Nagy rutint csináltak. 5 ampulla vért csapoltak le, de végig fektettek. Utána megettem a szőlőcukromat, csokimat és fél óra alatt 1,5 liter ásványvizet ittam. Egyáltalán nem voltam rosszul.

Rossz hír: :(
Hazaértem és megérkezett az AMH és D vitamin eredményem.
Újabb kikészülés következett: AMH 1,4.( referenciatartomány: 0,2-14,6). Ezt nem gondoltam volna! Tökéletes peteéréseim vannak, szép peték érnek, 33 éves vagyok, ennek ellenére ilyen alacsonyak az értékek. Tudom, hogy benne vagyok a referenciatartományban, de a külföldi oldalakról kiderült, hogy ez alacsony fertilitást jelent. Tulajdonképpen örülhetek ha lombikkal összejön a baba.

D vitamin: nagyon érdekes dolog. Mielőtt elmentem az AMH-ra, bevettem egy 3000 NE D-vitamint otthon, mert úgy voltam vele, hogy nem csináltatom meg ezt a vizsgálatot. Amikor odaértem, meggondoltam magam. Január eleje óta szedem folyamatosan ezt a vitamint, ennek ellenére 27,7 lett az eredményem(20 és 120 között kell lennie). Hát nem furcsa ez? A vizsgálat előtt bennem volt a napi ajánlott 5X mennyiség és mégis ilyen lett az eredmény. Mi lett volna, ha nem veszem be aznap? Tehát most már számomra is bebizonyosodott, hogy jó sok D-vitamint kell szedni. Egyébként ma is napvilágra jött egy olyan cikk, hogy tízszeresére fogják emelni az ajánlott mennyiséget, mert semmit sem ér az eddig meghatározott.

Háziorvos felírhatja a D vitamint. Én 3000 Ne-s D3-at vettem így. 100 szemes nem volt egyik patikában sem, helyette kaptam 3 csomag 20-asat. Olyan 900,- forintomba került így. Amit recept nélkül vettem, 3000 körül volt. Kiszerelése: 100 db és csak 1000 NE-s. Érdemes felíratni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése