Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2012. augusztus 30., csütörtök

ET+8: Negatív teszt

Szerdán feladtam a harcot, semmihez sincs kedvem azóta.
Persze, péntekig még sok minden lehet, de én már tudom hogy nem sikerült.

Ma reggel a hőm leesett 36.7-re.
A tízes érzékenységű teszt negatív. Barnázás intenzíven elindult.
Hiába, nekem jók a megérzéseim.
A Crinone-nt persze még tolom és a holnapi eredményhirdetésig még reménykedem azért. Hátha ikrek ágyazódtak be és a vérzés az egyik távozása miatt van. A másik baba él és virul :)

Most már jól vagyok egyébként. Tegnap mindenkivel összevesztem, minden gyerekest utáltam.

Ez van. Ez az én keresztem.

A pénzünk elfogyott, sőt, nagy mínuszban vagyunk. Egy darabig nem tudunk és nem is akarunk lombikra menni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése