Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2012. augusztus 15., szerda

Ultrahang


Sokan szabadságon vannak a BMC-ben, de ma már több doki volt bent, így gyorsabban mentek a dolgok.

Van vagy 10 érett petém, de még szerdán lesz egy uh és előreláthatóan pénteken leszívás.

Megkérdeztem a dokit, hogy mehetek-e szombaton esküvőre. Határozott nemet kaptam. Nem vitatkoztam vele, de nem értem ennek okát. Kihagynám a ceremóniákat és csak a vacsorára ülnék be pár órára. Na, majd meglátom!

Kicsit tartottam a túlstimulációtól, de most már nem félek. Sok vizet  iszom. Vettünk fehérjeport is, de nem Isostart, mert a boltban azt mondták, hogy nincs semmi fehérje benne, csak vitamin.

Szerdán már nem lesz vérvétel, szerencsére. Jók voltak a mai eredményeim, így nem szükséges, mert nálam nem áll fenn a túlstimuláció veszélye.. 

Alig várom már azt a jó cuccot, amivel altatnak. Ki nem hagynám semmi pénzért!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése