Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2012. augusztus 13., hétfő

Indul a lombik :)

Az elmúlt hónapban nagyon magam alatt voltam a két sikertelen inszem miatt és mindent elkövettem, hogy ne foglalkozzak a baba témával.

Nagyon rászoktam a Facebook-os játékokra, minden gondom elmúlik közben. Ajánlom mindenkinek a nehezen telő napokban az eredményhirdetések előtt!

Közben nyaraltunk is egy jót, nem foglalkoztam, sőt lemondtam a gyerekről, mégsem lettem terhes az 1 hónap pihi alatt.

Múlt hétfőn gondoltam egyet és benéztem a BMC-be, hátha nem inszem, hanem lombik lesz. Aztán 2 menopurt írtak ki, majd péntekre 6 petém nőtt és lombik lett belőle :P. Mivel a doki nem volt megelégedve a 6 petivel, átváltottunk 4 szurira+ cetrotide-ra. Most már 5 injekciót szúrok magamnak és nagyon boldog vagyok!
Hétfőn megyek kontrollra megint és előreláthatóan szerdán lesz a punkció.

Pénteken már 7, 4 volt a nyálkahártyám, szerdáig még vastagodhat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése