Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2012. augusztus 31., péntek

Nem sikerült :(

Eredmény: HCG 0, azaz nulla! Pedig én tegnap este óta azzal nyugtatgattam magam, hogy azért vérzek, mert az egyik baba elment, de a másik még erősen kapaszkodik. Sajnos nem jött be!

Tanár úr magától mondta, hogy hagyjuk ki ezt az évet. Ezt én is így gondoltam, tehát tavasszal kezdünk.( Habár nem fogunk, mert addig úgyis teherbe esek:wink:).

Rákérdeztem hogy mit lehet tenni az 1,4-es AMH-val, mert félek, hogy kimerülnek a petefészkeim. Megnyugtatott, hogy az 1, 4 teljesen jó, de a lombik valóban hozzájárulhat az érték romlásához. Amitől szuper petesejtjeim lesznek az nem más mint a Coenzim Q10. Mondtam neki, hogy én azt szedem egy ideje. Kiderült, hogy a 60-as amit én szedek az semmit sem ér, napi 200-at szedjek a következő lombikig!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése