Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2015. augusztus 24., hétfő

Mi lehet ez? TMI poszt

Tegnapelőtt egy kiadós állatkerti séta és rohangálás a Kicsi után elkezdtem pecsételni. Először azt hittem, csak megerőltettem magam, de tévedtem, mert azóta már viszonylag erősen vérzek. Nekem ez olyan mint egy menstruáció. Remélem nem valami szövetdarab maradt bent, amit a szervezetem most próbál abortálni. Csináltam ma reggel egy terhességi tesztet, de csont negatív lett, úgy hogy nem lehet nagy gond, csak egyszerűen megjött idő előtt. Elvégre elengedtem az Angyalkámat és teljesen készen állok egy új terhességre...
Azért vagyok meglepődve, mert mindenhol 4-6 hetet írnak a műszeres befejezés után, ellenben nálam 24 nap után jelentkezett. A műtét után 10 napig véreztem hol erősebben, hol gyengébben, 4 napig pecsételtem és 9 napig voltam "tiszta". Valahol azt olvastam, hogy a vérzés abbamaradása után 3 teljes hétnek kell eltelnie az újabb ciklusig. Örülnék, ha leírnátok, hogy nektek mikor jött meg utána :) Bízom benne, hogy nem zavaródik teljesen össze a hormonháztartásom és legközelebb csak olyan 27 nap múlva fogok menstruálni, de legjobb lenne pozitívat tesztelni, mert már megint nagyon elegem van...

8 megjegyzés:

  1. Január 9-i műtét után legközelebb február 21-én jött meg, utána meg március 22-én - úgy, hogy ugye én vagyok a mindenkori maratoni ciklusos, és az volt kb. életem első normál hosszúságú spontán ciklusa. Szóval szerintem mostantól te is a szokásosra számíthatsz, hacsak... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ez az, mindenhol azt olvasom, hogy inkább hosszabb a ciklus műtét után. Kicsit aggódom emiatt...Nem semmi, hogy a második mensid milyen gyorsan jött meg( hozzád képest ugyebár :) ), biztos ez is hozzájárult a teherbeeséshez :) Csak tud valamit ez a befejező műtét ;)

      Törlés
  2. Nálam napra pontosan 6 hétre jött meg a vetélést követően, de ettől +/- eltérőekről is hallottam. Nem hiszem, hogy összezavarodott a hormonháztartásod; tudod, hogy elég sok dolog befolyásolhatja a ciklust. Nagyon-nagyon drukkolok, és nem hiszed el, de mindig, mikor meglátom, hogy új bejegyzést írtál (bár tudom, hogy még korai, de), az jut eszembe, hogy talán ez AZ a poszt lesz... :) Várom, hogy mielőbb az legyen. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, de édes vagy! Remélem hamarosan megírom AZT a posztot is ;)

      Törlés
  3. Szia! Nekem 2015.02.20-én volt a missed ab miatti abortusz, és rá pontosan 28 napra megjött. Azóta sajnos nem jött össze a baba, remélem, Hozzátok és hozzánk is hamarosan ellátogat majd a gólya!
    Kitartás!Drukkolok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 28 nap már közel van az én 24-emhez :) Nagyon drukkolok, h mielőbb összejöjjön újra a baba ;)

      Törlés
  4. Szia!
    2014-ben Áprilisban műtöttek ( két elzáródott petevezeték mellett spontán jött a Baba) missed ab lett a terhesség vége 12 hetesen május 22-én jött meg legközelebb. Köztes vérzésem nem volt. Azóta sajnos Nálunk sem jön a baba most készülök az újabb Fagyasztott Embrió transzferre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, emlékszem Rád kedves Kollegina :) Akkora csoda volt, hogy elzáródott petevezetékekkel lettél babás! Borzalmas, hogy el kellett vetetni :( Drukkolok, hogy sikeres legyen a fagyasztott embrió beültetés! Neked sem jött meg egyhamar, nem tudom mi történhetett velem...

      Törlés