Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2012. június 24., vasárnap

Biztos vagyok a sikerben

Ma egész nap minden kétséget kizáróan éreztem, hogy sikerült. Babás vagyok. Érzem, tudom! :P :
Az utróval egyelőre nincs semmi bajom. Itthon kényelmes felhelyezni. Nem tudom, mi lesz holnaptól, amikor majd a munkahelyem wc-jében kell felnyomni. Fújj! Nem értem, miért nem lehet sehol sem kapni kúpot felhelyező aplikátort. Mindenesetre, az utró ára tetszett. A különbségből( Crinone-hoz képest) tudtam venni Femibiont és bio-zinket.

Olyan gondolatok foglalkoztatnak, hogy mehetek-e terhesen nyaralni a tengerre. Fórumtársaim lebeszélnek róla, mivel progeszteron kúppal nem ajánlott úszni. Beletörődöm. Nem megyünk júliusban nyaralni, de pont szeptember elsején leszek 12 hetes. Dolgozni már nem fogok, így el tudunk menni egy olcsóbb, szezonon kívüli nyaralásra. :P

Nagyon várom a július 9-ei eredményhirdetést!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése