Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2012. június 30., szombat

Elszállt a hitem :(

Egyre nehezebben bírom a várakozást. Elviselhetetlen ez a 17 nap a tesztelésig.

Nekem teljesen elszállt a hitem, abszolút magam alatt voltam ma reggelig. Nem tudok már megint hinni ebbe az egészben. Azzal kezdődött, hogy egész héten stresszeltem a határidős munkák miatt, mindenkivel ordibáltam és a hasam is végig be volt feszülve Ilyen idegállapotban lehetetlen hogy megfoganjon vagy beágyazódjon a baba. Pénteken volt az inszem, teljes nyugalom és hitt volt hétfőig. Most már csak abban bízom, hogy 3 nap nyugi elég volt, ahhoz, hogy megfoganjon, de a megtapadással így is gondok adódhattak.
Most már tudom, hogy nem bírom kezelni a stresszt és első körben erre kell megoldást találnom. Sok pénz, de talán olcsóbb egy hormonkezelésnél, felkeresni egy természetgyógyászt vagy bárkit, aki el tud lazítani.
Ma szerencsére voltunk a férjemmel egy óra svédmasszázson, majd egy órát töltöttünk el a sókamrában. Mintha kicseréltek volna minket!

Kedden küldöm a férjem Voll terápiára ugyanide, remélem a természetgyógyász tud segíteni. Én még nem tudom, hogy jógán kívül mivel oldjam a stresszt. Persze, még a jógát sem kezdtem el.

Fórumtársaim Valeriana szedését javasolják a stressz leküzdése érdekében, de én ezt nem tudom szedni, mert annyira álmos vagyok mostanában, hogy állva is aludnék. Tegnapelőtt: délután 4-kor ruhástól feküdtem le ( sose szoktam!), mert levetkőzni nem volt erőm. 6-kor a férjem ébresztett. Egy órával később aludtam tovább. Azt hittem, kipihentem végre magam, de nem! Tegnap 9-kor már aludtam megint. Egy filmet nem tudok végig nézni. Gondolom ez az utró egyik mellékhatása. Ja, ma még a fejem is fáj. Borzalmas.. 

Ráadásul előjött a szagundorom is. Férj főzi a pörköltet, én meg menekülök ki... Megvetetem a kedvenc májkrémemet és nem tudom megenni, hányinger kerülget. Kikészít ez a sok álterhes tünet.
Sajnos, tudom, hogy ez a progeszteron miatt van :(
Ja, persze a hőm 37 felé megy délutánonként, állandóan úgy érzem lázas vagyok. A cicim persze feszül.
Na, de vége, nem akarok többet a tüneteimmel foglalkozni. Hogy a fenébe szokjak le erről? Bele fogok őrülni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése