Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2012. június 11., hétfő

Második inszemináció indul :)

Jó hírekkel jövök ám. Elkezdtük az új stimut!

Nagyon rendes volt az orvosom, mivel még egy vérvételt is csináltatott a biztonság kedvéért. Mivel lelkileg nem készültem föl rá, sikeresen el is ájultam félig a BMC-ben. Nagyon ciki volt. Pihentem 10 percet az ágyon, majd kijöttem a váróba. Pár perccel később rosszul lettem. Anyukám velem volt, de pont elküldtem kávéért, tehát a mellettem ülő lányoknak szóltam. Nagyon rendesek voltak, csokit is nyomtak a számba. Végül a nővérke megkért két pasit, hogy vigyenek be az ágyra. Egyszerűen nem értem. Kibírtam a HSG-t, inszemet, hasszurikat ájulás nélkül, egy vérvétel meg kicsinál. Na, de mindegy, itthon vagyok!

Most már megint biztos vagyok benne, hogy sokat számít a pozitív hozzáállás. Úgy mentem ma, hogy tudtam, nem alakulnak ki ciszták és kezdhetünk. Ezt mondjuk már a stimuláció alatt megbeszéltem magammal és tessék, bejött!! Ráadásul, félreértettük az inszeminációs katonaértékeket a múltkor: nem 6, hanem 16 milla volt mosás előtt és 12 utána. Tehát ISMÉTELTEN HISZEK AZ INSZEMINÁCIÓ SIKERÉBEN.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése