Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2012. június 6., szerda

DPO 9: Még mindig érzem a nyomást a petefészkemben

Még mindig érzem azt az enyhe nyomást a jobb petefészkemben. Már az inszemináció utáni 9. napon vagyok. Lehet, hogy ciszta okozza.
Nagyon félek, hogy rosszul reagáltam a stimulációra. Persze, én már bemeséltem magamnak azt is, hogy tegnap volt a beágyazódás, mivel este nagyon erősen görcsöltem. Ma reggelre felszökött 37-re a hőm, pedig az előző napokban csak 36, 7 volt. Kíváncsi leszek a holnap reggelire is. Azt hittem, hogy ma, azaz a "beágyazódás" után már nem fog fájni az oldalam, de tévedtem. Ezért aggódom megint.

Rendeltem 10-es terhességi tesztcsomagot az internetről. Nagyon olcsó volt, tehát kísérletezgetni fogok már idő előtt. Alig várom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése