Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2012. június 22., péntek

Második inszemináció

Túléltem, hogy egyedül mentem ma inszemre, büszke vagyok magamra. Sajnos, az uramnak dolgoznia kellett, csak a mintát tudta reggel leadni.

Egyébként megnyugodtam, biztos hogy sikerülni fog! A lányok a műtőben mondták, hogy terhes nap volt ma, tehát biztos megfogannak az ikreim. :P
Jó hír, hogy a férjem katonáit 90%-os mozgékonyságúakra turbózták fel.
Mindenki azt mondta, hogy az a jó ha tegnap repedt meg a tüszőm, mert így pont ma történik meg a Nagy Találkozás. Ráadásul elkezdett fájni ma a jobb oldalam is( gondolom az is reped). Ott volt egy 11-es és egy 9-es tüsző hétfőn, tehát mára biztos megnőttek azok is. Nagyon rendes volt mindenki velem, le a kalappal a személyzet előtt.
Sajnos nem Crinone-nt hanem Utrogesztánt kaptam most. Jóval olcsóbb, de sajnos nem lehet olyan higiénikusan felhelyezni, mint a Crinone gélt.

Hétfőtől dolgozom, de már nem lesz annyi munkám, mint múlt héten.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése