Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2012. június 9., szombat

DPO 12: Megjött :(

Teszteltem ma, sajnos negatív. Tehát ikreim biztos nem lesznek.

Mától már a "mindjárt megjön" érzés is kerülget. Hétfőre tervezek egy újabb tesztelést.

Utálom magam, hogy majdnem végig ilyen negatívan álltam hozzá. Úgy vagyok vele, hogy alacsony spermaszámmal csak a lombik jöhet össze. Pedig eddig hallani sem akartam a lombikról. Nem tudom, mi történt velem. Ráadásul bánom, hogy a BMC-ben szóba álltam olyan lányokkal, akiknek nem sikerült az inszem. Amikor meg rákérdeztem, hogy miért állnak ilyen negatívan az egészhez, akkor azt a választ kaptam, hogy ez egy orvosi csoda, nem pozitív gondolkodás kérdése. Azóta is ez jár a fejemben.

Délután elmentünk egyik barátnőmhöz kerti-partizni. Ott kezdtem el barnázni :(
Mindegy, nem vagyok elkenődve. Most abban reménykedem, hogy rendesen megjön és hétfőn mehetek uh-ra. Szeretnék a második inszeminációba azonnal belevágni.

Még jó hogy buliban vagyok és próbálom nagykanállal élvezni az életet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése