Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2013. március 27., szerda

30. hét :)

Tegnap elhoztuk a Vaterán rendelt vadiúj Geuther járókát:




Körülbelül 10.000 forinttal olcsóbb volt a normál áránál, mivel az egyik sarka sérült, de ebből semmit sem lehet látni. Sötétbarna, mint a többi bútor a nappaliban. Görgethető és magassága három fokozatban állítható. Újszülött korában Balázs a legfelső szinten fog aludni, amikor a nappaliban lesz. Kár, hogy végig rettegtem a raktárhoz vezető utat a havazás miatt. Március vége van és esik a hó. Hol van már a tavasz? Türelmetlen vagyok...

Előtte meghallgattuk a számunkra 2. szülésfelkészítőt a Jánosban. Szülés, vajúdás volt a téma. Nagyon tetszett.

Ma voltunk terhesgondozáson.
Balázs 1,2 kg, de a koránál így is 3 nappal nagyobb. Már nem izgatom magam amiatt, hogy ilyen könnyű.
Legalább könnyebben szülöm meg. A méhszájam szerencsére még mindig zárt, pedig rengeteget dolgoztam itthon. 
A magas leukocita és a vizeletbacik miatt a védőnő kicsit rám ijesztett, de az orvos megnyugtatott. A biztonság kedvvéért, csinált egy tenyésztést. Továbbra is szedhetem a tőzegáfonya kapszulát. 
Elkértem a szülésznő számát is, holnap hívom.
Közeledik már a NAGY ESEMÉNY!!!!

A pocakom mérete sem olyan nagy, mint a legtöbb 30 hetes kismamának. Valószínűleg alkat kérdése ez is. Íme egy friss pocifotó:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése