Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2013. március 8., péntek

Harmadik trimeszter :)

El sem hiszem, hogy átléptük a harmadik trimeszter kapuját és ezzel együtt a 7. hónapot! Nagyon boldog vagyok! Most már olyan nagy baj nem történhet, ha beindul a szülés, de inkább ne tegye még olyan 13 hétig!
A súlyom nem olyan vészes:  77 kg vagyok, így 8 kg hízásnál tartok. Azért jó lenne, ha már nem híznék 3-4 kilónál többet.

Kezdek nagyon elfáradni ettől a pakolástól, pedig nem is dolgoztam olyan sokat. Rengeteget haladtunk, mert itthon volt a férjem. Végre a bútorok a helyükön vannak. Sajnos belülről még nem rendszereztem őket át. Majd szép lassan. Most izomlázam van és megint szúr az oldalam, a derékfájásról ne is beszéljünk. Remélem nem ártottam a babának. Remélem egy kis takarítástól nem nyílik ki a méhszáj!

Megkaptam a vérképemet. Elkeseredtem, mert van rajta pár kereszt. Nem vagyok ehhez hozzászokva, nekem mindig tökéletesek a vérképeim.
Most meg a hemoglobin, a vörösvértest és a hematokrit alacsony, a transzferrin meg a teljes vaskötő kapacitás magas. Nem értem. Vashiányos vagyok, vagy sem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése