Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2013. március 5., kedd

Kezdődhet a fészekrakás!

Juhéééééj! Tegnapelőtt elkészült a méregdrága festés. Most már csak szerezni kéne valakit aki összepakol és kitakarít :) Én nagyon lassan haladok, bútorokat meg nem tudok tologatni. Szerencsére a férjem kivett holnaptól szabit, remélem mielőbb helyreáll a rend a lakásban. Remélem végzünk a héten a nappalival. Utána jön a cuccok kipakolása a gyerekszobából, a selejtezés és az egész ház átszervezése. Nem sokat fogok pihenni a közeljövőben! Persze vigyázok magamra, egy órát dolgozok, kettőt pihenek. Nem esik nehezemre a mozgás. Kifejezetten jól esik. A pocakom mérete még mindig sehol sincs, habár most ezt nem bánom, mert így sem olyan egyszerű a takarítás. Mi lenne nagyobb hassal?

Vigyáznom kell, mert a hasam keményedését többször megtapasztaltam az utóbbi időben. Akkor is előjön, ha nem megyek azonnal pisilni és akkor is, ha ideges vagyok, vagy valaki megbánt. Elvileg a keményedés pár másodpercig tartó feszülő érzés a pociban, ami fájdalmat nem okoz.( csak szülés előtt) Van akinek egy kemény gombóccá alakul át az egész hasa ilyenkor. A terhességgel velejárója, nem szabad idegeskedni emiatt, főleg ha zárt marad a méhszáj.
Az enyém teljesen zárt, így nem aggódom. Betudom annak, hogy tágul a méh, feszülnek a szalagok. A legelső keményedést én a 19. héten éreztem, amikor jöttem haza az Istenhegyi klinikáról. Már nem emlékszem mi okozta, szerintem valamelyik autós húzott fel :)

Nagyon várom már a legközelebbi 4d ultrahangot! Csodálatos dolog! Az éjjeli szekrényemen két kinyomtatott kép van az első körből. Balázs egyiken rám, a másikon pedig a férjemre hasonlít. Össze-vissza puszilgatom rajtuk a babámat és még beszélni is szoktam hozzá :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése