Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2013. március 1., péntek

Terheléses cukor eredeménye

Folytatódik a szerencsétlenségsorozat, de már csak nevetek rajta.
A cukrom határeset, mehetek jövő héten a diabetológiára. Az éhgyomrim 4,5, az jó. 1 órával későbbi 7,8( az sok) majd a 2 órás 7. Pont most kell diétáznom, amikor úgy döntöttem hogy ezt a sok veszteséget a festékkel a kaján spórolom meg :(

Az internetet böngészve viszont nincs nekem semmi bajom. Ezt írják a Magyar Cukorbetegek Országos Szövettségének hivatalos weboldalán :

"A cukorterhelés kivitelezése: ......
Az itatás után 2 órával vérvétel következik. Ha a vércukor fenti módon mért értéke 7.8 mmol/l felett van, akkor terhességi cukorbetegség áll fenn."

Nekem 2 órával később 7 volt. Az hogy 1 órával később magas, az sok mindenkinél ki sem derül, hiszen nem vesznek vért csak 2 órával utána. Nem idegeskedem, majd a diabetológián megmondják.

Közben a festékről kiderült, hogy az aranypor miatt romlott el. Pedig a festékboltban javasolták.
Tegnap voltam  náluk, feleslegesen vettem bele még színező pasztát, ugyanis próbálták állítani a színt. Ott jó lett, az én falaimon viszont továbbra sem.
Ma visszamentem méregdrága Caparolt venni mégis, mert már nem találtunk más megoldást. Erre kiderült, hogy az aranyporral befestett falakat nem fedi ez sem. Lehet glettelni az egész nappalit :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése