Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2013. február 27., szerda

Továbbra is káosz

A festék sehogy sem akar a falon olyan színben pompázni, ahogy kellene neki, hiába kísérleteztünk egy csomót és vettünk bele különböző árnyalatú színezőpasztákat. Dobhatunk ki olyan 30.000 forintnak megfelelő festéket.... az aranypor miatt....amit a boltban javasoltak. Ahogy ez bebizonyosodott, nagyon rosszul lettem. Olyan szinten keményedett a hasam, hogy biztosra vettem, kinyílt a méhszájam. Éreztem, hogy a kisfiam gombócként lapít a pocimban. Úgy sajnáltam! Továbbra sincs se nappalim, se konyhám. Minden tiszta kosz. A kísérletezések miatt a festő nem végzett és csak szombaton tudja folytatni...

Ilyen traumákkal indultam el a 26 hetes ultrahangra. Isteni csoda, hogy a méhszájam zárt, a baba jól van és továbbra is koponyafekvésű :) Remélem így is marad! Viszont megint több a magzatvizem. Lehet tényleg cukros vagyok? A terheléses cukrom eredménye nem volt az orvosnál, holnap felhívom az asszisztensét.
Furcsáltam, hogy Balázs csak 771 grammos. Egy hónapja 513 volt. Nekem ez kevés...
Rákérdeztünk az őssejtre. Ő mindkét gyerekénél levetette és nem tudott a Krioról rosszat mondani, de a szlovák cégről nem volt túl jó véleménye. Most már biztos, hogy a Krioval fogunk szerződni.

Az orvosom most aggódik miattam egy kicsit( keményedés, magzatvíz) és mondta hogy menjek be hozzá 2 hét múlva az ügyeletre. Ezt követően pedig a 30. heti ultrahangon találkozunk. Olyan jól hangzik !!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése