Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2013. február 16., szombat

4D Ultrahang a Minimanóban



Nagyon vártam már ezt a napot. A Minimanó babaáruházon belül lévő ultrahang stúdiót néztem ki, mivel ide hétvégén is lehet jönni és sokan dícsérik.

A kisbabám nagyon rendes volt. Gyönyörű felvételek készültek róla. Megbeszéltem vele, hogy most az egyszer ne takarja el az arcát a kezecskéivel. Hallgatott rám, annak ellenére hogy óriási trauma érte szegénykémet.

Nem gondoltam volna, hogy szombaton egy óra nem elég arra, hogy Budaörsről eljussunk Zuglóig.

11-re volt időpontunk és 11.15-re értünk oda, tehát negyed órát láttuk csak a gyereket 8500 forintért( ebbe benne van egy cd is a képekkel). Ennek a Hungexpo volt az oka. Állítólag válság van, mégis lépésben lehetett a Hungárián közlekedni, mert teli kocsikkal mentek a Hajókiállításra az emberek ahol a belépő 2000 forint fejenként. Én meg emiatt kicsináltam a gyerekemet. Hiába, nagyon gyenge az idegrendszerem, nem bírom a stresszt. 
Ahogy rájöttem, hogy elkésünk, én úgy kikészültem hogy sírtam, remegtem, ordítottam. Persze, a férjem sem volt képes megnyugtatni, csak mondta a magáét, engem hibáztatott hogy a Hungárián jövünk, pedig ő vezetett. Az Erzsébet híd környéke is le volt zárva, így én hülye, mertem másik útvonalat javasolni.  Otthon folytattuk a veszekedést. Nem tudom mit élhetett át a gyerekem! Attól féltem, helyben megszülök Azóta is fáj a pocim...

Eldöntöttem, hogy soha többé nem megyek Budapest másik végére. Semmi értelme a dugóban állni.  Az volt a szerencse, hogy az ultrahangos hölgy nagyon ügyes volt és 15 perc is elég volt neki ahhoz, hogy jó képeket készítsen. Ez természetesen Balázs segítsége nélkül nem jött volna össze:)

Ezentúl mindent itt veszek meg Budaörsön és környékén.  Hiába kaptam most kedvezményes kupont a Minimanóba( 2 hó mérlegkölcsönzés ingyenes pl.), én többet be nem teszem a lábam Zuglóba. Ráadásul ha ott veszek meg minden babakelengyét, akkor is csak 5, ritka esetben 10% értékben adnak kedvezményt, tehát maradok a budaörsi Mattinál, ahol 12%-ot kapok.
 

Végre láttam élőben azt a Neonato babakocsit, amit eddig álmaim babakocsijának gondoltam. Hát, egyáltalán nem tetszett. Még jó,hogy nem rendeltem meg látatlanban. Ennek köszönhetően, sokkal olcsóbbat fogok venni, persze csak miután élőben is megtekintettem vagy a bababoltokban megmutatott katalógusban láttam, mert az közel van a valósághoz. Az interneten lévő képek trükkösen vannak fényképezve, szóval vigyázni kell velük.
Megtudtam még egy érdekességet. Mi multifunkciós babakocsit veszünk, mert szeretnénk mózes részt. Kiderült, hogy 130.000-rt csak középkategóriás babakocsit lehet venni, ami max. 2 gyereket szolgál ki. A 60-70 ezres szettek max. 1 gyereket bírnak. Na, ezért nem vásárolnék én mondjuk a Bergonnál semmi pénzért.

Egyébként ezt a Cam Comby Family 2013-as babakocsit néztem most ki:


A színe a fenti képen lévő barna és krém. Természetesen multifunkcionális, így néz ki a többi része (nem találtam a fenti színben képeket róla):


Ugyanaz a cég gyártyja, amelyik a Neonatot is, szóval biztos jó a mínősége.

Megnéztem az elektromos mellszívók árat is, hát borzalom. 30e-et nem vagyok hajlandó kiadni értük. Lehet maradok a kézinél.
 
 
Itthon bosszúból kifizettem egy másik 4d-s ultrahangot is a Genesis  rendelőjében. Volt megint akciós kupon: 7500 forint cd és dvd-vel együtt! Állítólag ők a legjobbak.
1 hónap múlva fogok oda időpontot kérni. Nem hagyom, hogy a 4d-s uh,  a dugó és az idegeskedés miatt, ilyen rossz emlék maradjon. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése