Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2013. február 13., szerda

Hasznos kelengyés infók

A nagy csavargásaimnak köszönhetően, megállapíthatom, hogy a babaáruházak választéka hasonló és az árakban sincs túl nagy eltérés. Itt most nem a ruhákra gondoltam.
Számomra a legszimpatikusabb áruházak a következők: Matti, Brendon, Elefáni, Kika. Vannak ennél olcsóbb boltok is, de én nem merném silány minőségű áruval kockáztatni gyermekem épségét. Az internetes áruházakat pedig a magas postaköltség miatt nem szeretem, persze pár dolgot azért kénytelen leszek onnan megvenni. Az Ebay és Amazon vásárlásnak is a postaköltség az akadálya, na meg az is, hogy sokan nem is szállítanak Magyarországra. Ráadásul, ha Európán kívül vásárolok, még vámot is fizetnem  kell.

Megtudtam pár hasznos dolgot olyan kelengyékről, amiknek eddig nem tulajdonítottam túl nagy jelentőséget:

Fülhőmérő: a kisgyermekes barátnőm és a védőnőm is azt mondta, hogy semmit sem ér.
Hajlékony végű digitális hőmérőt javasolnak. Az is kiderült, hogy 0,5 fokot kell levonni a hőmérsékletből, ha popsiban mérek, tehát a 38 fok 37.5-nek számít.

A fogkefére azt mondták, hogy később kell, miután kinőnek a gyerek fogai. Én azért veszek.

Az orrszívó létfontosságú, na de én itt bajban vagyok. Tényleg igaz, hogy a porszívós jobb mint az elektromos? Nekem olyan fura, hogy egy bacikkal teli porszívó csőre kell tenni.

Tegnap a fogorvosomhoz is elcsavarogtam. Két fogam is tömésre szorult. Pont a legnagyobb hóban mentem. Két hete kaptam ezt az időpontot, annyira reménykedtem abban, hogy nem fog már havazni. Szerencsére járhatóak voltak az utak. Úgy féltem ilyenkor a Kisbabámat! Nem akarom, hogy baja essen, igaz, van övterelőm. Enélkül egyáltalán nem érezném magunkat biztonságban.

Nagyon várom már a szombati 4D-t! Azonban tartok attól, hogy a keze-lába ismét az arca előtt lesz.

Kiegészítés: most, hogy van orrszívó-porszívónk és elektromos orrszívónk is, meg tudom erősíteni, hogy az utóbbi sokat nem ér. Kiszívja ugyan a váladékot, de sokkal tovább tart. Nagyon gyenge a szívóereje. Egyedüli pozitívuma, hogy nincs olyan ijesztő hangja, mint a porszívósnak. Megérte 100 forint körül megvenni hozzá a tisztító kefét, szinte csak így tudom kiszedni belőle a trutyit.
Nem bántam meg, hogy vettem fogkefét, igaz, a Nenedent fogrémhez adnak szilikonos ujjra húzható aplikátort, ami a fogkefe szerepét tölti be.
Azóta találtam egy olyan magyar céget, amin keresztül lehet az angol Ebay-ről és sok más angliai üzletből( Zara, H&M, Tesco, Next stb. ) rendelni és ők ingyen hazahozzák. Egy gyermekruháért például 100 forintot jutalékot kérnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése