Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2013. február 6., szerda

23+4

Múlt héten kiderült, hogy nem kell feküdnöm, így rengeteg programot csináltam magamnak. Nagyon élveztem a csavargást!

Voltam a barátnőmnél végre, akinek féléves a kisfia. Gyönyörű babarucikat kaptam kölcsön, szinte alig kell már vennem. Két napig mást sem csináltam, csak gyönyörködtem bennük. Most ott lógnak a szekrényben. Olyan jó érzés nézegetni, fogdosni őket!

Vásároltunk pár apróságot a babának a Vaterán. Kár volt használt cuccokra költeni. Az FP nyuszis zenélő körforgó kontakthibás, az FP tanuló kutya meg olyan koszos, hogy nem vagyok hajlandó a gyerekem kezébe adni. Szóval, soha többet nem veszünk műszaki cuccokat és plüssöket másodkézből. Mindennek az lett a vége, hogy a férjem vett egy új nyuszis körforgót is...

Úgy döntöttünk, levetettjük az őssejtet. Az orvostudomány folyamatosan fejlődik és nem tudnám megbocsájtani magunknak, ha valami baj lenne és nem lenne kéznél. Ismerőseim megjárták, azóta is bánják.

A maradék időmben meg a Face-n játszom az új farmmal. Így már nem agyalok a hülyeségeken, nem olvasok rémsztorikat. Nagyon leköt. Sokkal nyugodtabb vagyok már.

A 23+4 terhességi héten elmondhatom, hogy csak 3 kg-ot híztam. Ennek nagyon örülök, mert így elkerül egy csomó elhízással járó terhességi betegség.

Már rég nem tudok hason aludni. A szoptatóspárna nagyon sokat segít, de már így is nagyon rossz alvó lettem.

A Pici elég aktív, de a férjemnek még nem sikerült elkapnia a rúgásait. Azonnal abbahagyja, amikor a hasamra teszi a kezét.

Holnap megyek cukorterhelésre. Jaj, én jobban félek ettől a vérvételtől, mint a szüléstől. Nem tudok aludni és megint hasmenésem van. Az izgalom teszi...

A Jánosban 3 pontos a vérvétel és glükozt kell inni az első szúrás után. Nem értem, hogy miért nem az enyhébb változatot csinálják. Mostohatesóm múlt hónapban volt Békéscsabán és zsemlét kellett tejjel ennie. Egy óra múlva levették a vért és ennyi volt az egész. Természetesen, nem kell olyan messzire utazni, hogy ilyen fajta cukorterhelést csináljanak. Budapesten is van pár hely, ahol nem kínoznak három vérvétellel.

Nagy bajban voltam ezzel a glükóz kikeveréssel is.

Nekem kellett itthon elkészítenem.
Egyáltalán nem egyszerű dolog. Az egész összeáll, he nem elég gyors az ember. Jó sokat szenvedtem vele mire sima lett. Szóval, a lényeg, hogy forró vizet kell apránként hozzáadni és villámgyorsan keverni. Nekem úgy megkötött a hideg víztől, mint a kő. Alig tudtam az üveg falától leszedni, kés kellett hozzá. Nagy nehezen sikerült felolvasztanom meleg vízzel és aprítással. Ezután hozzáadtam 1 citrom levét és beraktam a "finom" limonádét a hűtőbe.

Holnap ilyenkor már túlleszek rajta. De jó lesz!!!

Megvan a mi 4d-s időpontunk is: február 16. A Minimanóba megyünk. Alig várjuk!

Hétfőn végre eljutok fodrászhoz, kedden meg fogorvoshoz is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése