Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2013. január 30., szerda

22+4: "sokat segítene, ha egy kicsit megnyugodna"


Voltam ma ultrahangon.
A bébi már 513 g, minden rendben van vele. Szépen hízik, mivel múlt hét csütörtökön 439g volt. 
22 hetes és 4 napos vagyok, megint nyertem 1 napot. Viszont ez semmit nem jelent a doki szerint, ugyanis az utolsó menstruációtól számoljuk a szülést, nem az uh alapján.  

Megnyugtatott az orvosom a polippal kapcsolatosan. Szerinte abszolút nem veszélyezteti az én terhességemet. 
Megkérdeztem hogy mi a legrosszabb ami történhet. Azt válaszolta, hogy maximum egy nagyobb vérzés következhet be, amivel leválik a polip, de ez nem tudja kisodorni a bébit. 
Mondtam neki, hogy már nagyon várom a 24. hetet, mert akkortól már megmenthetőek a koraszülöttek. Erre sajnos nem volt megnyugtató válasza, azt mondta, hogy egy ekkora baba nem életképes. Ezt eddig is tudtam, de akkor is szeretném már elérni ezt a terhességi kort, mert legalább van némi esélye a túléléshez.
Megjegyezte azt is, hogy az sokat segítene a helyzeten, ha egy kicsit megnyugodnék. Milyen igaza van! Annyira megnyugtatott most, hogy azt hiszem, átértékelem az egész eddigi hozzáállásomat és bízom magamban és a babámban is.

Egyébként nem kell többet feküdnöm. Eddig sem kellett volna, elég lett volna pihenni, mint kiderült :)
A 30. héttől már jógázni is mehetek, egyelőre még nem javasolja.
 

A rossz hír, hogy jövő héten mehetek a cukorterhelésre. Ahogy kivettem a szavaiból, nem ő veszi le, hanem mehetek a János laborba. ( Ettől mindig rettegtem) Szóval, írnak hülyeségeket is a neten, mivel azt olvastam, hogy a cukorterheléses vért is ő veszi le és ragaszkodik a 26. héthez. Ehhez képest én jövő héten csak 23-24 hetes leszek és nem ő csapolja le a véremet sem :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése