Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2013. január 27., vasárnap

22. hét: Csak pozitívan :)


HURRRRRÁ: ma beléptünk a HATODIK hónapba!!!!
Az utolsó uh szerint ma vagyok 22 hetes :)


A "hanyadik hónapban vagyok" témában elég sok a vita. Nem mindenki ért egyet az én számítási módszeremmel. 
Magyar oldalakon nem találtam értelmes válaszokat, így kénytelen voltam külföldi oldalakon böngészni. Az  alábbi táblázat számomra a leglogikusabb:

The charts below show how the weeks, months and trimesters break down into each other.

*This is just a guideline and the exact weekly breakdown may differ from source to source.
Weeks 1 - 4 5 - 8 9 - 13 14 - 17 18 - 21 22 - 26 27 - 30 31 - 35 36 - 40
Which
Month
are you in?
You are
in your
first
month
You are
in your
second
month
You are
in your
third
month
You are
in your
fourth
month
You are
in your
fifth
month
You are
in your
sixth
month
You are
in your
seventh
month
You are
in your
eighth
month
You are
in your
ninth
month
.
This is
Month
one two three four five six seven eight nine
Trimester first second third

Example:
  in Week 15  =  you are in your 4th Month    and    Month 4 is in your Second Trimester
[ So - You have completed three months  and  are now into your fourth month ]
Think like your age:-   You are 28 and have completed 28 years, you are in your 29th year.

Egyébként kezdek megnyugodni. Ma reggel rendet raktam a nappaliban. Na persze, nagyon lassan és óvatosan csináltam.

Próbálok bízni a sikerben és tovább álmodozni. Lassan berendezem a babaszobát :) Legutóbb fali matricákat néztem ki elég jó áron itt. Az oldal nagy előnye, hogy virtuálisan be lehet állítani a szoba falának a színét és rá lehet helyezni a kiválasztott matricát. Így megnézhetjük hogyan mutat az itthoni falon. Ezen kívül, a matrica mérete is választható.
Ráadásul, a falról is könnyen le lehet őket szedni, ha majd nem tetszenek a gyereknek.

Nyuszi és kutya pártik vagyunk, szóval ezek közül választunk majd.

Kinéztem még egy egyedi magasságmérőt is a meskán. Nagyon jó ez az oldal, kézzel készült termékeket lehet beszerezni. Már rendeltünk itt egy nyuszis faliórát 2500, forintért. Megérte, mert
boltban 8000-rt láttunk hasonlót.

Az ajtóra fából készült betűket veszek hogy kiírjam a gyerek nevét.

Amíg én nagy nézelődéseket végzek az Interneten, az én Drágasagom felváltva rugdossa a jobb majd a bal oldalam, aztán a hasam alját és a köldököm környékét.. Szeret vándorolni...Ráadásul este 7-től éjjel 2-ig fent szokott lenni velem együtt. Mi lesz itt????

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése