Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2013. január 14., hétfő

A névválasztás

Mielőtt teherbe estem, csak kislánynevekben tudtam gondolkodni. Így lett ennek a blognak is az url címe kisVIRÁGszületik.blogspot.hu.
Természetesen nem bántam, hogy fiú lakik bennem, de nagy gondban voltam a név kiválasztásával, mert fiúnevek sosem voltak a tarsolyomban.
Szerencsére az Interneten rengeteg utónévkereső oldal van, ami hasznos volt számomra.
Fontos volt, hogy a kiválasztott név passzoljon a vezetéknévvel, hogy ne legyen manapság túl népszerű és gyakori sem. Erre kiváló statisztikákat találtam. Az apuka nevét semmiképpen sem szerettük volna, mivel toplistás a gyakori vezetéknevek között és amiatt sem, hogy ne legyen mindig második helyen a Kisfiam- legyen saját neve. Kizártuk a külföldi és az ómagyar neveket is. Így döntöttünk Apukával a Balázs mellett.

2 megjegyzés:

  1. Huuu, pont így voltunk mi is anno, volt kb 10 lánynevünk és zeró fiúnevünk :)
    Nagyon szép nevet választottatok!
    Névválasztasnál kb nekünk is hasonló szempontjaink voltak + még az, hogy ne legyen közel a szülinaphoz és egyéb más ünnepekhez sem :) Végül júliusi nevet választottunk egy márciusi születéshez :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogy te hová be nem tévedsz :) :) :) Örülök :) Köszi szépen a dicséretet! Ti is szép nevet választottatok ;) Remélem hamarosan mindannyiunk az új baba nevén fogunk gondolkodni ;)

      Törlés