Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2013. január 24., csütörtök

Megjártuk a János kórház ügyeletét


Nagyon magam alatt voltam egész nap, mivel többször barnás volt a wc papír.
Aztán este 6 körül felhívtam az orvosomat.
Mondta, hogy másnap megnéz, de ha az megnyugtat, akkor menjek be az ügyeletre. 
Így tettem.Vittük a kórházi cuccot is. 

Nem bántam meg, persze pokoli volt az a 2 óra várakozás a vizsgálat előtt. Végig aggódtam az egészet, habár az elején még könnyesre röhögtük a szemünket, amikor bekopogtunk a szülőszobára( jaj,de jó érzés volt, bárcsak a 40. heti szülés miatt tettem volna) és megkérdezte egy morcos nővér (miután szigorúan végig mustrált), hogy"Ön terhes? "
 
Sokat kellett várakozni egy folyamatban lévő szülés miatt, de közben odajött az ügyeletvezető meg a vizsgáló orvos is kikérdezni a problémámat. Gondolom felmérték, hogy nem vagyok sürgős eset.

Majd egy ordító csecsemő zavarta meg csendet. Gondolom a szülésről hozták ki.
Potyogtam a könnyeim az édes babahang hallatán. A férjem nem tudta, mi bajom. Nem sokszor látott engem eddig sírni. Most is könnyezem a meghatottságtól.
19 hét múlva én leszek a legboldogabb anyuka a világon, nem érdekelnek a szülési fájdalmak! Bárcsak ott tartanék már! Ott fogadtam meg, hogy nem fogok félni a szüléstől.

Végre sorra kerültem én is. 
Olyan alaposan kivizsgáltak, hogy nem térek magamhoz. Az uh is vagy fél óráig tartott, a férjem közben halálra izgulta magát odakint. Még 4d-re is átkapcsolt a Hazay Máté doktor úr, hogy megmutassa a baba arcát, amit természetesen most is eltakart az én Kincsem.
Nem gondoltam volna, hogy ilyen a János kórház ultrahangját 4D-re is át lehet kapcsolni.
  
Az ultrahang alapján minden rendben volt a Kicsimmel. 436g( 136 g-ot hízott 8 nap alatt) és 21+4 hetesnek felel meg. 
Ezután az orvos megvizsgálta a méhszájamat. Zárva volt, persze a vérzésnek már nyoma sem volt. Aztán kacsával  megnézte a méhszájamat és felfedezett egy betokosodott polipot... Nagy valószínűséggel ez okozza a vérezgetéseket. Behívta az ügyeletvezetőt is( Pálmai Bálint), hogy megmutassa neki. Miután ő is egyetértett a diagnózissal, hazaengedtek. Hiába mondtam, hogy nálam van a kórházi cumom és maradok szívesen :)

A méhszájpolipom állítólag ártalmatlan, lehet hogy majd kilökődik, de most semmit nem tudnak vele csinálni. Szerencsés esetben szülés közben távozik.

A vizsgálat után már nem hívtam fel az orvosomat, pedig kért, hogy számoljak be, ha végzek. Késő volt már. Holnap kíváncsi vagyok, mit fog mondani.
 
Még álmomban sem gondoltam volna, hogy ilyen alapos kivizsgálást kapok az ügyeleten. Oké, hogy a dokik tudták kinek vagyok a betege, na de akkor is. A lehető legjobb helyen fogok szülni, most már tudom! Nagyon hálás vagyok a Hazay Máté doktor úrnak is, hogy fiatal kora ellenére ilyen profi módon megtalálta minden problémám okozóját.

Itthon utána olvastam ennek a polipnak. Kiderült, hogy annyira azért nem veszélytelen. Ugyanúgy no sex, no takarítás stb.  Persze, nem az számít amit a neten írnak, hanem az orvosok véleménye, de jobb félni, mint megijedni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése