Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2013. január 15., kedd

Álmodozás félidő környékén


Az orvosm ultrahangja szerint, ma vagyok 20 hetes terhes, azaz ITT A FÉLIDŐ!!!!!

Annyira, de annyira odavagyok már most a babámért! Nagyon remélem, hogy minden rendben lesz vele.

Mostanában mást sem csinálok, csak nézem a neten a babakocsikat, szobákat, ágyneműket. Sokkal gyorsabban és reményteljesebben telik így az idő.

Már úgy megvenném neki a kelengyétBabonából egyelőre nem merek nagyobb dolgokat beszerezni, de ez bevallom, nehezemre esik. Annyira szeretnék már pihe-puha babaruhákat fogdosni, vasalni, hajtogatni! A barátnőm áthívott a héten válogatni az ő kisfia által kinőtt cuccok között, de én most pihenésre vagyok ítélve, így marad az álmodozás az Internet segítségével.

Már tudom, hogy Faktum bababútora és Neonato babakocsija lesz ;)






Imádom a barna színt, ráadásul a kislányuknak is jó lesz egyszer :) Ez a babakocsi limitált kiadás és strsszkövek diszítik, emiatt nagyon drága. 
A kiválasztásnál a legfontosabb az volt, hogy többfunkciós legyen. Ugyanarra a vázra lehet tenni a mózest, a sportrészt és az autósülést. Ezáltal helytekarékos és praktikus.

Nagy gondot okoz nekem az ideális ágynemű megtalálása. Nem igaz, hogy Magyarországon csak egy forgalmazónak van olyan szettje, ami tartalmazza az egységes ágyneműt, baldachint, függönyt, zsebes tárolót, pelenkázó alátétet, pólyát, hálózsákot. Nekem olyan nem kell, ami nem egyforma anyagból, mintával készül. Ráadásul nekünk kék nyuszis szettre van szükségünk, ami még nehezíti a dolgokat. A gond az, hogy ennél a cégnél méregdrága ez az ágynemű.. Felvettem a kapcsolatot a lengyel gyártóval, ahol féláron van Mo-hoz képest, de még nem válaszoltak. 


Íme álmaim ágyneműje:


A férjem miatt van a nyuszimánia, imádja őket! Így viszont 9000 ft-al többe kerül, hímzés nélkül olcsóbb lenne.

Ma megvettem Balázs legelső ruhácskájit :) Megláttam egy Facebook-os csoportban egy H&M-es gyönyörű barna szettet, amibe azonnal beleszerettem. Eldöntöttem, hogy apránként elkezdek vásárolni, nem érdekel a babona!!!  

Megint fáj az oldalam. 2-3 napra elmúlik, majd előjön. A sok magnéziumtól meg hasmenésem van, pedig már a harmadik fajta magnéziumot fogyasztom. Azt hittem, hogy a Magnosolv portól nem lesznek ilyen jellegű problémáim. Azért jól vagyok. Holnap szerencsére megyek a dokimhoz.

Rájöttem, a terhesség már csak ilyen: mindig fáj valamim! A hátamon sem tudok már aludni(rúgások miatt) és kikelni az ágyból is nagy fájdalmakkal sikerül csak..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése