Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2013. január 12., szombat

Ágynyugalom


Tegnap óta nem enged háton feküdni a kis manóm. Úgy rúgdos, hogy csak na! Félig ülve, vagy oldalt tudok feküdni már most, pedig csak 19 hetes terhes vagyok és nincs is nagy pocakom.

Végre átadtam az összes munkámat. Mától csak kérdések érkezhetnek, nagy munkák már nem.
De! A jobb oldalam újból fáj, pedig tegnap abbahagyta. Megint elkeseredtem egy picit. Na, de sebaj! Minden rendben lesz!!

Ráadásul megint nyomást érzek a hüvelyetekben. Nagyon vicces dolog, de olyan mintha lenne ott valami.
Már nyoma sincs a rosszulléteknek, habár nálam hányás egyszer sem volt, csak émelygés és szagundor.

Szerencsére most 3 nap alatt fogytam 2 kilót, pedig ágynyugalomra vagyok intve. Odafigyelek a kajára, hogy ne egyek olyan sok szénhidrátot és hasmenésem van a sok magnéziumtól. 3000 mg-nál többet nem tudok bevenni, mivel kijön belőlem minden.
Lekopogom, de nem barnáztam azóta sem. A Rutascorbin egy csodálatos dolog, úgy tűnik. Persze, az sem mellékes, hogy nem stresszelek a dugóban, a munkahelyemen és fekszem a pihe-puha ágyikóban :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése