Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2013. január 23., szerda

Készenlétben: kórházi táska előkészítve


Azt hittem, nem lesz több meglepetés. Erre tusolás közben kijött belőlem egy nyálkás, barnás, 1 centis darabka. Ilyen volt már a terhességem elején is, meg ilyesmit láthattam a wc papíron is a múltkor. 
Olyan mintha a nyákdugó lenne...
Nézegetem a videókat, képeket a neten és próbálom öszehasonlítani őket.
Jaj, csak nehogy az legyen, mert akkor beindult a szülés. Nem akarom! Még nem járok a 24. hétnél sem, hogy meg tudják menteni a babámat. Nagyon félek!
Azzal próbálom magam nyugtatni, hogy az orvosom múlt héten nem látott tágulást a méhszájamon, pedig hasonló dolog távozott belőlem akkor is. 
Mi a frász lehet ez? 
Itt vagyok már készenlétben, kórházi táskám bepakolva. Pedig hol van még a szülés??!!


 

2 megjegyzés:

  1. Andi nem semmi, mennyi izgalom ért a terhesség alatt... hát ez valóban nem mondható el problémamentes várandóságnak....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, de ez most már nem számít, mert a végeredmény CSODÁLATOS :) Most már tudom, hogy nem szabad minden apróságtól megijedni. Pontosabban a szülés előtt már így álltam hozzá a terhességhez és majdnem túl későn értem be a kórházba :)

      Törlés