Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2013. január 28., hétfő

Csuklik :)

Éjjel szerintem a babám csuklását éreztem:)
Gyanús mozgás volt odabent és elkezdtem számolni: 7 darab egymás utáni apró rázkódás zavarta meg a csendet. Haláli volt!

Ma beszéltem a védőnővel. Mondtam neki, hogy a hó miatt nem merek elindulni hozzá és azt is, hogy veszélyeztetett terhes vagyok. Így ő látogat meg a héten.

A férjemmel ma is gyerekszobát "rendeztünk be".Egyelőre úgy döntöttünk, hogy a saját szobábájba fog aludni a bébi, mivel a mi hálónkba nem fér be az ágyikója. Még gondolkodunk ezen a Babybay ágy mellé rakható babaágyon, mert ez olyan hogy ki sem kell kelni az ágyból a szoptatáshoz. Egymás mellett alhatunk, mégis külön ágyban. Csak hát ez plusz kiadás lenne, nem biztos hogy belefér.
Egyébként azt sem bánom, ha külön szobákban alszunk majd, mert így legalább a férjem nem lesz hulla másnap a munkahelyén. Ő lesz a fő pénzkereső, ennyi jár neki. A gyermek szobájában amúgy is van egy kanapé, ha nagy a sírás, akkor én alszom majd ott. Egyébként a két szoba egymás mellett van. Ráadásul kamerás bébiőrt is be akarunk szerezni. Két szintes a házunk, így mindenképp hasznos lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése