Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2013. január 9., szerda

Genetikai ultrahang


Mára kaptam időpontot Hajdú Krisztina doktornőhöz az Istenhegyi Klinikára. A kombinált teszt után egyből bejelentkeztem, de tegnap azért megkérdeztem az orvosomat, hogy szerinte van-e értelme elmennem. A válasz az volt, hogy nem árt, ha többen nézik meg a babát.

Esett ma a hó, így jó nagy adagot kellett a kocsi tetejéről lelapátolnom. Közben megjelent a szomszédasszonyom, akinek bevallottam, hogy 19 hetes terhes vagyok és épp a genetikai uh-ra sietek. Válasza nagyon meglepett: ő most 12 hetes terhes :) Kiderült, hogy ők is már vagy 3 éve próbálkoztak a második gyerekkel, mire nagy nehezen összejött. Szóval, nyáron édes kis babahangok fognak két házból is kiszűrődni az utcánkban. Már nagyon várom :)

A klinikán a vizsgálat előtt lehetett pisilni, nem kellett teli hólyaggal bemenni, mint a kombinált teszt esetében.

Szerencsére a baba teljesen rendben van. Nem mutatta meg az arcát, háttal volt végig, de sebaj, nem ez volt a lényeg. Már 245 g-os :) DVD-t természetesen most is kaptam, benne volt az árban.

Egy kis gond azért van: árnyalattal több magzatvizet látott a doktornő. Ez, többek között terhességi diabéteszre is utalhat.  Azt javasolta, hogy kérjek egy étkezés utáni cukor vérvételt. Nekem eddig jó volt a vércukorszintem, de az utóbbi időben sok kenyeret ettem, mert más nem kívántam. Akár emiatt romolhatott is ez az érték. Természetesen ennek legfőbb oka nem a kenyér, hanem az a tény,  hogy a terhesség eleve hajlamosít a cukorbetegségre.

Mondtam neki, hogy akkor már most elkezdek diétázni, de lebeszélt róla,  mivel ártalmas lehet, ha indokolatlanul csinálom. Megkérdezem majd az orvosom véleményét is.

Érdekes, hogy az Istenhegyin mindig kisebbnek látják a Babámat, mint máshol. Itt most 18+3 hetesnek felelt meg, holott hivatalosan 19+5-nél járunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése