Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2013. január 21., hétfő

Vajon ki átkozott el?

Ma reggel megint furcsa színekben pompázott a hüvelyváladékom :cry: Valami barnás trutyi jött ki belőlem.
Egyik nap fáj, másik nap folyik. Nagyon elegem van!

Azt beszéltem meg az orvosommal, hogy a héten hívom és beszámolok az állapotomról. Nem vette fel, de hihetetlen módon visszahívott és megnyugtatott, hogy pár csepp nem a világ vége. Kezdem elhinni ezt én is, na de akkor is...

Azt azért hozzá kell tennem, hogy egyik alkalommal sem voltunk együtt a párommal, amikor véreztem.  Nem lehet erre sem fogni, sajnos.  De akkor vajon mi okozhatja? Nem tudok ebbe beletörődni, tudnom kell az okát!!!

Miért nem élhetem meg nyugodtan, hasonló meglepetések nélkül életem legszebb időszakát? Nem elég, hogy négy és fél évet vártunk a babára? Miért bizonyul ilyen problémásnak a várandóságom is? Ki átkozhatott el? Egész nap ez járt a fejemben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése