Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2013. február 9., szombat

24. hét


A legutóbbi uh szerint, ma vagyunk 24 HETESEK! Hú, de vártam ezt a hetet! Mostantól óriási esélye lenne a babámnak a túléléshez abban az esetben ha beindulna a szülés. Persze, ilyesmi nem fog megtörténni, majd csak 16 hét múlva. 

Mindenesetre, a kórházi csomagom már a 19. hét óta be van készítve. Nem a szüléshez való, hanem egy általános.

Egyébként a János kórház honlapján van lista arról, hogy mit érdemes bevinni. Tetszik  a 2 táskás rendszer. Azt javasolják, hogy a szülőszobára is legyen egy külön csomag összerakva, hogy ne a szülés előtt kelljen válogatni. A 4-5 hálóing viszont brutálisan soknak tűnik.


Babakelengye ügyben is beljebb vagyunk. Voltunk a budaörsi Mattiban. Az árak hasonlóak, mint a többi babaáruházban. Megkérdeztük őket, hogy ha mindent ott veszünk meg( babakocsi, kiságy, pelenkázó, légzésfigyelő, digitális mérleg stb), akkor mennyi kedvezményt adnak. 12%-ot mondtak, ami azért nem elhanyagolható, főleg az én általam összeírt babakelengyék ára esetében.
 

Voltam ma a Kika bébirészlegén is. Ott is 10%-ot adnak minden nem akciós termékből a szülés után, vásárlási utalvány formájában. Ha már ott voltam, vettem is 500 forintért egy pamut rugdalózót meg egy gyönyörű nyuszis paplan hálózsákot is. Sok minden le volt értékelve.
Hulla voltam, mire hazaértem késő délután, ugyanis még az Ikeába is benéztem. Reggel meg fodrásznál kezdtem a napot.
Holnap fogorvoshoz megyek, szóval van programom bőven. Így legalább gyorsabban telik az idő!  

A férjem is elkapott pár rúgást. Végre Balázs üdvözölte az apukáját :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése