Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2013. március 25., hétfő

Mégis diétára fogtak

A mai napot a védőnőnél kezdtem. Múlt héten 130 volt a vérnyomásom, emiatt rendelt ma vissza. Eddig mindig az volt a baj, hogy túl alacsony, most nem tudom, mi történhetett. Mivel a saját vérnyomásmérőmmel ugyanazon a napon 96-ot mértem, ma bevittem és kiderült hogy rosszul mér.
Ma 139-et mért a védőnő, de ez amiatt lehetett, hogy nem találtam parkolót, idegesen mentem be. Lenyugvás után viszont 119-re csökkent. Sajnos minimálisan indul a vizesedés is. A festés óta meg sem állok, egész nap pakolok vagy kitakarítok 1-1 szekrényt. Amíg feküdnöm kellett, minden értékem jó volt. Lehet lassítanom kéne.

Ezután utam a János kórházba vezetett, ahol a cukros doktornéni 180 CH diétára fogott. Kontroll 2 hét múlva.Vetetett velem vizeletacetont mérő tesztet,( pedig a mintáimban nyoma sem volt az acetonnak) és ezentúl 3 naponta mérhetem a vércukorszintemet( eddig csak hétvégén kellett) Mindez azért, mert most hétvégén rossz értékeim voltak: 9 és 7 többször is 1 órával étkezés után. Elmondtam neki, hogy ennek oka az, hogy szinte nem is voltunk itthon, volt hogy 5 órán keresztül nem ettem. Poén, hogy előtte hétvégén amikor mértem itthon voltunk, volt főtt ételem és sikerült betartanom a 3 órát étkezések között. Értékeim akkor tökéletesek voltak. Szóval, tényleg oda kell figyelni, nem szabad a szervezetet éheztetni.

Nem gond nekem a diétázés, csak abból az egy szempontból, hogy a babaszobám sehol sincs még, pedig maximum 10 hetem van már és egyre nehezebben esik minden. A számolgatás most egy plusz feladat. Megörülök a sok dologtól! Ráadásul a vendégseregek sem kímélnek nemsokára jönnek az unokatesomék 2 bűnrossz gyerekkel. Addig nincs értelme nekilátni a gyerekszobának, pedig falakat kellene lemosni, bútorokat összeszerelni és az egész berendezésnek ami eddig benne volt meg kellene találni a helyét az amúgy is szűkös házban.

A múlt héten kiderült, hogy a bacis a vizeletem. Ezt cikinek érzem, annak ellenére hogy ez a terhesség velejárója. Annyira odafigyelek pedig. három vasalt törölközőt használok fürdés után: egy kicsit alulra, egy kádkilépőt a lábamra és egy nagyot a többi testrészemre.
Telefonon konzultáltam az az eredményről az orvosommal, de csak tőzegáfonyát kell szednem.

Egyébként minden szép és jó, csak sok a feladat. Pánikolok hogy sosem leszek kész a rendezkedéssel
Szerdán megyek uh-ra. Izgatottan várom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése