Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2013. július 24., szerda

Kinyílt a világ


Balázs 4700 gramm körül van és általában napi egyszer kap tápot, pedig még éjjel is fejek minimum fél órán keresztül. Már nagyon unom! Úgy döntöttem, hogy 3 hónapos kóráig csinálom a 3 óránkénti fejést, utána már csak reggel és este vagyok hajlandó. Még 3 hét...Nagyon fáradt vagyok, mert a kis drágaságom éjszaka két, háromszor is kel. Próbálom napközben minél többet ébren tartani, de ha felkeltem idő előtt, vagy nem fektetem le, amikor álmos akkor olyan nyűgös lesz, hogy órákig csak üvölt. Tegnap este is így jártam. Este 10-kor fektettem le , de ő kelt 23.30-kor, 2.30-kor, 4.30-kor és reggel 7-kor is. Hula vagyok!

Sajnos nyaralni nem megyünk idén, pedig a Balaton a terveink között szerepelt. Nem merjük levinni a sérve miatt. Jobb a megszokott kórházak közelében lenni. Jövőre viszont mindenképpen elvisszük valamelyik tengerre.

Balázs nagyon édes, habár még mindig nem köti le magát. Gondolkodom az elektromos hintán, habár hason szeret feküdni, nem vagyok benne biztos, hogy szeretné.
Két hónapos kora óta, kinyílt előtte a világ. Néz rám nagy szemekkel, mosolyog, figyel. Minden nagyon érdekli, de még minidig én jelentem számára a fő szórakozást. Mennyire jobb most már, hogy kapok tőle valamilyen szintű visszajelzést! Eddig mindig csak sírt és csak álmában mosolygott és nekem az jött le, hogy biztos mindent rosszul csinálok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése