Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2015. május 10., vasárnap

Nem történt csoda...

Tegnap megjött. Nem vagyok szomorú, számítottam rá és fel voltam készülve. Az viszont zavar, hogy csak 24 napos ciklusom volt, habár a peteérésem is korán, a 12. napon volt, tehát tartom a 12 napos luteális fázist. Szülés óta 25-26 naposak a ciklusaim és nem tudom ennek mi az oka. Elképzelhető, hogy emiatt nem esem teherbe? Jó lenne, ha valamelyik orvos végre megmondaná...

Nagyon sok mindenről szeretnék írni, de most nincs rá időm. Hétvégén Balázs két éves lesz és most ezerrel készülök a party-ra :)

6 megjegyzés:

  1. Szia, sajnálom, hogy most nem sikerült :( Amúgy én is detto így jártam szülés után, a 28 napos ciklusaim lerövidültek 24-26 naposra, sőt én előtte 2-3 napot pecsételek is. Van hogy már a 22.nap elkezdődik :( Sajnos nekem sem tudja senki megmondani, hogy mitől lehet ez... Amíg tavaly Aviváztam, pár hónap után megint 27-28 naposak lettek és csak egy pici pecsételés volt előtte, szóval nekem segített. Most munka mellett próbálom csinálni, de ebben a hónapban csak peteérésig tornáztam. Én ma vagyok a 24. napon egyenlőre még semmi...
    Akkor neked most van mi elterelje a figyelmed :) Jó készülődést a bulihoz!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, túl vagyunk a bulin, majd rakok fel képeket! Ne lehet, hogy nálad is baj van a pajzsmirigyeddel?

      Törlés
  2. A szülés után (egy rövid össze-vissza szakasz után, de akkor még szoptattam) nekem is rövidebbek lettek a ciklusaim, de ez szerintem nem befolyásolt semmit, mert így is terhes lettem még utána többször is. A peteérésem biztosan egészen a ciklus elején volt, mert a mensi szerinti kiírást 8 nappal előrébb kellett hozni annyival nagyobb volt a baba az UH-kon (pl. 5+6-nál már szívműködéses embriót láttak). Szóval pusztán ezért én nem aggódnék. Az egyik barátnőmnek is 25 napos ciklusai voltak és így lett kétszer terhes. Inkább csak bosszantó, hogy ilyen gyakran megjön....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy leírtad, most kicsit megnyugodtam. Nekem végül is annyira nem bosszantó, mert így többször van peteérésem, ezáltal többször van esélyem teherbe esni, csak sajnos ezzel merítem ki a petefészek tartalékomat...Nem semmi, hogy a 3. gyermeked már ilyen nagy, remélem jól sikerült a buli. Mi volt a téma?

      Törlés
    2. Hát igen, minden nézőpont kérdése.:-) Nálunk azt hiszem nem lesz már több gyerek (bár jó lenne, de a korom és a félelmeim eléggé elriasztanak), szóval nekem a bosszantó marad.:-)
      Nálunk nincs nagy buli, szűk család van, és téma sincsen, az ünnepelt kérhet tortát, amit én csinálok meg, tavaly piros angry birds madarat kért, idén meg a bomba madarat (ha képben vagy a témában). Szóval az lesz, majd hétvégén tartjuk meg. Volt már minden féle kívánság, teherautótól, a vonaton át, a sima autóig és várakig, meg különféle angry birds-os tortákig minden félét kértek a fiúk, ja egyszer volt hal is, mert az volt a bölcsibe a jele az egyiknek. A lányos torták egyszerűbbek.:-) A lányom csak annyit kért, hogy virágok legyenek rajta.

      Törlés
  3. Én meg egy 7 éves szülinaposra készülök (jövő héten), nagyon durva, hogy már a harmadik is ennyi idős!!

    VálaszTörlés