Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2015. május 21., csütörtök

Visszatérő felfázás vagy mi a fene...

Nagyon úgy tűnik, hogy újabb nehézségekbe ütközik a kistesó projekt...
Említettem már, hogy az előző hónapban peteérés környékén felfáztam, így valószínűleg emiatt is ugrott a sikertelen lombik utáni teherbeesés. Mivel ez egy nappal az elutazásunk előtt történt, házi gyógymódokkal próbáltam magam kikúrálni. Nem voltam eddig érintett a témában, így a neten mindenfélét összeolvastam róla. Ittam csalánteát, cickafarkot és kamillát, sós ülőfürdőt vettem és vásároltam D-Mannose port, amiről ódákat zengenek a neten és neves természetgyógyászok is istenítik. Állítólag ennek szedése kiüríti az e-coli baktériumot a húgyhólyagból és sokkal jobb, mint bármely antibiotikum, amit kifejezetten elleneznek. Állításuk szerint, ezek csak tűzoltásra valók és miattuk újul ki a hólyaghurut. Bedőltem és csekély 8500 forintért szereztem is egyet a közelünkben még aznap. Induláskor már nem volt semmi különös bajom, persze a vízbe nem mentem be a biztonság kedvéért. Mivel tűszőrepedés környékén voltam, nyilván az együttléteket sem hagyhattuk ki. Sajnos a tünetek ezután újralángoltak...Hazajöttünk, folytattam az ülőfürdőzést és beszedtem majdnem az egész D-Mannose-t és újra jól voltam. Pisilés végén éreztem még valami minimális szorító érzést, de nem foglalkoztam vele, mert tényleg nagyon enyhe volt.
Következő héten volt esedékes a vérvétel, melyet az endokrinológusom kér 3 havonta. Szerencsére ez tartalmazott vizeletvizsgálatot is. Jó nagyot néztem, amikor megérkezett az eredmény ugyanis a vizeletem tele volt baktériummal: pozitív lett a nitrit, 34 db/l a fehérvérsejtek száma a maximálisan megengedett 6 helyett és volt 1 laphámsejtem is. Gyorsan utánanézetem hogy kihez érdemes ilyenkor menni. Urológust javasoltak a neten :). Nem akartam magánorvosokra költeni a lombik után, így felhívtam a helyi rendelőintézetet, mellyel maximálisan meg vagyok elégedve. Nagy szerencsém volt, mert még aznap lemondtak egy időpontot és sikerült bejutnom. Az urológus nagyon kedves volt, ultrahangon megnézte a veséimet és amit még ilyenkor kell. Elmondta, hogy ilyenkor TILOS az ülőfürdő, mert a meleg fokozza a gyulladást!!! Pedig milyen logikus, marhára nem gondoltam át. A D-Mannose hallatán csak mosolygott, de a csalán és kamillatea ívását ő is javasolta. Mindent rendben talált odabenn, de a vizelet eredménye miatt felírt 2 darab Monural port, ami nem más mint egy antibiotikum. Kaptam egy újabb beutalót vizeletvizsgálatra. Szombaton szedtem be az utolsó adagot, hétfőn már mehettem is. Tiszta lett szerencsére. Aztán megjött és egy ideig nem voltunk együtt. Kicsit talán rá is paráztam a dolgokra, előre féltem, hogy majd ettől biztos újra előjön. 24 óra elteltével sajnos beigazolódtak a félelmeim: tegnap este megint éreztem a tüneteket, persze jóval enyhébb formában, mint a múltkor, csak a gyakoribb vizelési inger volt gyanús. Megfogadtam, hogy ilyen esetben soha többet nem próbálom magam természetes gyógymódokkal kúrálni, de mégis tettem egy próbát anyukám javaslatára. Megettem egy fél mokkáskanál szódabikarbónát, ami állítólag csak akkor hat, ha azonnal elfogyasztja az ember a tünetek megjelenésénél. Ma reggel meg vettem Urogin tinktúrát és iszom az urológus által javasolt teákat. Semmit sem bízok a véletlenre, mert hétfőn viszem az én és a férjem vizeletét is vizsgálatra, mivel a közelünkben lévő Centrumlab-ban 400 forintért megvizsgálják, szerdán meg amúgy is van időpontom az urológusnál, akihez elvileg most inkontinencia vizsgálat miatt megyek. A férjem vizeletét is elviszem, nehogy valami olyan fertőzésről legyen szó, amit egymásnak adunk át, habár azt olvastam, hogy abban az esetben, ha a felfázás együttlét után jön elő, akkor az nem a partner miatt van, hanem az ilyenkor jelenlévő alhasi vérbőség miatt. Egyébként a tüneteim nagyon enyhék, nincs szorító érzésem pisilés végén, csak gyakrabban járok ki. Bízom benne, hogy az egész csak a közelgő peteérés műve, vagy csak az agyam legújabb szüleménye. Hétfőn kiderül..Marhára nem hiányozna most egy visszatérő felfázás, amitől még a petevezetékeim is elzáródhatnak és persze fogalmam sincs, hogyan lehet ettől megszabadulni :(

6 megjegyzés:

  1. Jaj, én évekig küzdöttem a felfázással, nagyon megkeserítette az életemet! :( A nőgyógyászom kúrált ki belőle, mindkettőnknek kellett szedni antibiotikumot. Remélem, hamar kigyógyulsz belőle, és nem hátráltatja a babaprojektet! Jobbulást, Andi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, köszi. Ma már nincs semmi bajom, remélem csak bebeszéltem magamnak vagy hatott az Urogin. Hétfőn kiderül.

      Törlés
  2. Köszi! Továbbra is jól vagyok :)

    VálaszTörlés
  3. Jaj ez a pingpong effektus nagyon dühítő, évekig voltam én is olykor visszatérően benne. Végül elmúlt, de amikor egyszer később visszajött, az már a méhgyulladásommal együtt volt, ami hullámzóan, de egyre erősebben éreztette csak magát, és a mensesem is gyatra volt, alkalmatlan egy induláshoz. Kúráltam magam én is mindenféle házi praktikával, hiába, úgy emlékszem 2 hónapot Végül a nőgyógyász kúrált ki, mindkettőnknek, a páromnak és nekem is csak egy egy szemes antibiotikumot, a Sumamed-et írta fel, ami bivalyerős volt, és nagyon gyorsan, pár napon belül hatott. És nem lett szerencsére petevezeték-összenövés sem belőle.

    Remélem nálatok is lesz gyors, csak pár napon belül ható megoldás, és nem kell a kistesó prokektet halasztani :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, nagy mázli, hogy nem nőttek össze a petevezetékeid a méhgyulladás miatt! A párodnál néztek valamit, vagy automatikusan felírták az antibogyót?

      Törlés