Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2015. május 19., kedd

2 éves autórajongó

Hát eljött ez a nap is, eltelt egy újabb év és az én kisbabámból pillanatok alatt kisgyermek lett :) Egy igazi kisfiú, aki rajong az autókért és a Verdák filmekért, így nem maradt más, mint egy stillszerű gyerekzsúrt rendezni neki.
Nehéz hetem volt, mert meg kellett szerkeszteni az éves filmet, ami azt jelenti, hogy át kell nézni az összes videót és fényképet ami az elmúlt egy évben készült, majd valahogy össze kell őket vágni. Alig aludtam, mert napközben el kellett látni a gyermeket és a háztartási teendőket, de megcsináltam! Nagyon nehéz kiválogatni a legfontosabb pillanatokat, mert nekem mindegyik szép és jó, így lett egy 1 órás és egy 9 perces változat.
Szombat reggelre elkészültek a filmek és elkezdtem végre sütni. Rengeteg cupcake-t sütöttem és díszítettem. Megpróbáltam utánozni a Verdás autókat, ami nagyon nehéz volt sablon nélkül, mert nincs kézügyességem. Vettem autós kiszúró formát is-  alig lehet ilyenek kapni-, amiből kekszet formáztam majd a kerekek helyére beszúrtam egy-egy M&M-szet és a vonalak mentén ételfestékkel díszítettem, hát ez sem lett túl szép. Nem maradhattak ki a közlekedési lámpák sem, mert Balázs lámpamániás lett, amikor meglát egyet azonnal mondja, hogy "Pá" és nem lehet hosszú percekig elmenni onnan. A neten találtam egy remek ötletet, mégpedig azt, hogy mártogassunk csokiba nápolyi szeleteket, majd ezekre ragasszunk 3 M&M-s golyót és egy-egy nyalóka pálcikát. Én ezt leegyszerűsítettem és eleve csokival bevont nápolyit vettem. Rájöttem, hogy sokkal könnyebb és olcsóbb hurkapálcikát szúrni beléjük, mint sütinyalóka pálcikát ragasztani csokimázzal. Pár csokis muffin-t is készítettem, ezeket a neten talált sablonokkal díszítettem. Verdás muffin papírt csak 2000 forintért plusz házhozszállítási költséggel tudtam volna venni, így inkább nyomattam párat. Szerencsére a fekete-fehér pepita mintát elég volt a sima nyomtatóval kinyomatni, nem kellett a színes nyomtató patronjait meríteni. Nagyon fura, hogy sima piros vagy fekete muffin papírt sehol sem lehet kapni, egyedül a Tescoban találtam pirosat de azt is csak csomagban más színekkel vegyítve.
Ilyenek lettek a sütik:
Lufikat, asztalterítőt, tányérokat, poharakat szerencsére lehet kapni, ezzel legalább nem volt gondom. Ilyen lett az asztal:

A csúcs a Villám McQueen torta volt, ami tökéletesre sikeredett. Találtam egy olyan helyet, ahol ezt élethűre meg tudták egy kisebb vagyonért csinálni. Szabályosan nekem fájt, amikor felvágtuk:

Természetesen Balázs kapott sok szép ajándékot:
Az ünnepelt felsője és szandálja is Verdás volt, ami a fenti képen nem látszik, mert ez a buli másnapján készült, amikor már nem volt kedvem teljesen átöltöztetni, csak a felsőt adtam rá.

Ja, és a körmeim is Verdás színekben pompáztak:

Szerencsére jó időnk volt, így a sok-sok meghívott vendég kint lehetett a kertben. Ennek az volt a hátránya, hogy nekem ki-be kellett rohangálni és semmit sem tudtam élvezni a buliból. Jövőre fizetek valakinek, hogy felszolgáljon, az most már biztos.

Tegnap a 2 éves státuszon is jelenésünk volt. Rákérdeztem, hogy érdemes-e még ilyenkor beadatni a kullancs elleni védőoltást és a válsz igen volt, így szegény Balázs még azt is megkapta. Édes volt, közben mondta, hogy "fá", "fá" :) Egyébként ruha nélkül, éhgyomorra itthon 11, 2 kiló volt, ott ruhástól már 11,4 és 89 cm.
Ezennel egy újabb korszak fejeződött be, az orvos közölte, hogy nincs több kötelezettségünk, nem kell többé státuszra menni, persze, nem küldenek el, ha elmegyünk majd 3 éves korában :(

9 megjegyzés:

  1. Jézusom, ezek a sütik iszonyat vágányak !!! :) hát biztosan alig bírnám ki, hogy ne egyem meg a gyerekek elől! :) és Balázs is nagyon cuki nagyfiú! Boldog születésnapot Neki!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük :) Rengeteget sütöttem, maradt is bőven, úgy hogy nyugodtan ehettél volna ;) Talán jövőre még nem, de két év múlva eljöttök a babával Balázs 4. szülinapjára és megkóstoljátok az akkor gyártott sütiket ;)

      Törlés
  2. Hát te egy szuperanya vagy! Úristen, micsoda aprólékos és figyelmes munka lehetett! Én ezt nem biztos, hogy a napi rutin mellett be tudtam volna vállalni, így extra felnézek rád! Boldog szülinapot utólag is a kis vagány autórajongónak!!! ♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük, Heni! Biztos vagyok benne, hogy az ikreidért te is mindenre képes leszel, meglásd majd ;) Nem vagyok szuperanya, mert közben Balázs elég sokat méltatlankodott, ő jobban szerette volna, ha vele foglalkozom...

      Törlés
  3. Fantasztikus, amit csináltál, mesébe illő az összes sütid és a díszítések is! És én még büszke voltam a babapiskótás túrótortámra! :D

    VálaszTörlés
  4. Szuperek ezek a sütik, nagyon ügyes vagy, gratula, én ezt még egyik évben sem vállaltam be! :) Sőt, idén, a 3. szülinapkor már étterembe mentünk ünnepelni :) Videot én is szoktam csinálni, ez volt az első év, hogy nem volt, munka mellett már nem volt energiám megcsinálni. Boldog szülinapot Balázsnak!

    VálaszTörlés
  5. Boldog szülinapot Balázs! Mennyire jó bulija lehetett! Jól néznek ki a sütik, bár a verdás torta felvágása nekem is fájt volna.

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Köszönjük szépen, Csajok ;)

    VálaszTörlés