Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2014. január 8., szerda

Fogok valaha unatkozni?

A mai reggel Balázs súlyának megmérésével kezdődött. Szerencsére hízott, 7045 gramm volt.  Mondjuk tegnap rengeteget evett. Reggel, délben és este megivott összesen 650 ml tápot/ anyatejet és háromszor evett szilárd ételt: tízóraira fél üveg Babydream joghurt-alma-banánt tejberizspéppel, ebédre saját készítésű bio céklát krumplival, uzsonnára pedig 1/4 üveg Babydream alma-őszibarack-keksz kombinációt. Jó lenne, ha máskor is ennyit enne, de sajnos nem ez a jellemző.
Egyébként a Rossmann-ban kapható Babydream üveges bébiételeket nagyon szereti. Nem drágák és bio alapanyagokból készülnek.
A saját főzelékem titkára is rájöttem időközben. Eddig nem nagyon ette meg a Drágaságom az én főztemet. Nem elég villával összetörni, turmixolni kell és mindenképpen kell hozzá víz vagy táp. Azért adtam neki eddig villával összetörve, mert 3 gyermekes ismerősöm  így tanácsolta. Szerinte meg kell tanuljanak már most darabosabb ételt enni,  máskülönben 2 évesen is csak a folyékony dolgokat fogják elfogadni. Sajnos nekünk ez nem jött be, örülök hogy egyáltalán megeszi azt, amit én készítek.
Arra is rájöttem, hogy sütőben sütve finomabb lesz, mint edényben párolva.
Sokat jelent az is, hogy én is akkor eszem, amikor a Balázs. Így ő is kedvet kap :)

Evés közben, mindig be kell valamit vegyen a szájába( szalvéta, játék, stb), így azt találtam ki, hogy vagy babakekszet adok a kezébe, vagy elé teszem az etetőhálót valamilyen gyümölccsel megtöltve. Ezt egyik  kedves fórumtársam javasolta és meg kell hogy mondjam, óriási sikere van. Ez egy olyan kütyű, aminek szilikonos végébe be lehet tenni valamilyen gyümölcsöt. Ezt a baba gondtalanul rághatja a fulladás, félrenyelés veszélye nélkül, mert lenyelni egészben nem tudja, de a leve szépen belefolyik a szájába a hálón keresztül.

A mai napon az étvágya már nem volt olyan jó. Szilárd ételt háromszor evett ugyan, de a tej már nem csúszott úgy, mint tegnap, olyan 350 ml-t ivott csak.

Nagyon örülök, hogy Balázs végre játszik az FP zenélő labdájával, ami azért jó, mert gurul és kúsznia kell utána :)

Én ma sokkal éhesebb voltam, mint tegnap.
Az alábbi étrend volt betervezve:

Reggeli: 7 dkg kenyér, paradicsom, sajt, parmezános szalámi
Tízórai: 1 natúr Actívia, 2 Ripsz- Ropsz
Ebéd: Gombaleves, tökfőzelék, 5 dkg kenyér
Uzsonna: 1 narancs, 80 g túró
Vacsora: 7 dkg kenyér, felvágott, sajt
Utóvacsora: 3 Korpovit

Az utóvacsorám elmaradt, mert este megkívántam az Ella diabetikus nápolyit, de csak az egyik felét ettem meg. Végül is nem gond, mert nem volt több 10 CH-nál.

Sajnos ma sem volt ragyogó napsütés, de az időjárás mentségére szolgál a plusz nyolc fok. Januárban nem is tudom mikor volt utoljára ilyen enyhe az idő. Nem volt mese, elindultunk a postára, tehát megvolt a hét második sétája is. Útközben azon gondolkodtam, hogy milyen szuper lesz pár hónap múlva, a napfényes tavaszi időben tolni a babakocsit. Szerencsére erre már csak olyan három hónapot kell várni, hacsak nem tólodik ki a tél a mostani plusz fokok miatt.

Ezután főztem, számlákat rendszereztem, step-aerobikoztam. Most nehezebb edzést választottam, szerintem honap nem nagyon fogok tudni járni :) Kár, hogy végig az csengett a fülemben, amit Kriston Andrea állít az intim torna dvd-n: bizonyos szögdécseléssel járó gyakorlatok és az ülve és állva súlyzószás árthat a női szerveknek. Ennek utána fogok járni, mert nem hagynak nyugodni.

A vasalásig ma sem jutottam el. A barátaimat felhívni meg egyenesen luxusnak számít, arra aztán végképp nincs időm így. Na, de nem panaszkodom!

Szóval, mozgalmas napom volt ismét. Vajon lesz olyan, hogy halálra unom magam és nem tudok mit kezdeni magammal? Holnapután lesz egy éve, hogy itthon vagyok, de még egy percet sem unatkoztam. Nekem valahogy mindig van dolgom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése