Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2014. január 20., hétfő

Tartjuk a súlyunkat

Nem vártam túl sokat a ma reggeli méretszkedéstől. Első körben azért nem, mert egy idő után várható a stagnálás, másodjára pedig amiatt, hogy a ciklusom 31. napján járok. Pecsételek, fel vagyok puffadva, nemsokára megjön.

Mégis elmozdult picit a mérleg nyelve, mert 67, 9 kg vagyok. Múlt hét óta 20 g-ot, összesen pedig 2 kilót fogytam. A mérvadó majd a jövő heti mértszkedés lesz.

Centiben az alábbi eredményeket értem el:
Derék: 85            - 1,5 cm
Haskörfogat: 97   -4 cm
Csípő:  107           -1 cm
Mell:  99,5           -1, 5  cm
Comb: 60,5          - 2,5 cm

Tartottam és tartom továbbra is a 160 CH diétát és törekszem arra, hogy heti háromszor tornázzak.

Balázs súlya is stagnál, ugyanúgy 7145 g, mint múlt hétfőn.

Megvan az alvatlan éjszakák felelőse: kibújt a 7. fogacska :) Sajnos, a 8. is mindjárt elindul, tehát nem sok nyugodt éjszakája lesz szegénykémnek.

A pénteki pótnagyis felügyeletet jól viselte, nem sírt utánunk. Ezek szerint, a szeparációs szorongásnak továbbra sincs nyoma.

A hétvégén újabb bébiételt fedeztem fel. Az Auchanban lehet bio gesztenyepürét venni fagyasztott állapotban. Sajnos van benne nádcukor, de legalább bio. Összekevertem egy kis táppal, hogy ne ragadjon. Balázs imádta!

Voltunk a Brendonban gyermeküléseket nézni, mert lassan aktuális lesz. Olyat szeretnénk, ami dönthető, hogy tudjon benne aludni és a töréstesztje is jó. Az eladó szerint, ezeknek a szempontoknak két ülés felel csak meg: Römer King Plus Stone Grey 2013 és a Maxi-Cosi Tobi Confetti . Nem olcsó mulatság egyik sem. Majd még Ebay-en is szétnézek, hátha olcsóbban be tudom onnan szerezni.
Az áruház kínálatában észrevettem, hogy a Nuk-nek van egy speciális folttisztítója is. Nem vettem meg, mert drága, de talán majd egyszer kipróbálom. A makacs foltokat továbbra is a Nuk mosogatószerével szedem ki, nem volt időm mást kikisérletezni.

2 megjegyzés:

  1. Irigyellek a súyodért!! nekem min 15kg kéne lefaragni magamból, de a szoptatás alatt még nem merem elkezdeni a szigorú diétát!! :( pedig jön a nyár...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hidd el, az én súlyom is sok, mert 165 cm magas vagyok. Ne is kezdj el diétázni, a szoptatás aranyat ér. Bárcsak szopizna az én Manóm is!

      Törlés