Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2014. január 14., kedd

Első méretszkedés


Jól indult a reggelem, mivel Balázs hízott, én meg fogytam :)
Balázs 7145 gramm volt, szerda óta 100 g-ot hízott, igaz éjjel 2-kor evett közel 200 ml tejet.

Aztán én is ráálltam a mérlegre:
68,1 kg voltam, tehát 1,8 kg-ot fogytam, ami az én testsúlyomhoz képest jónak számít.

Centiben is csökkentek a méreteim:
Derék: 85, -1,5cm
Haskörfogat: 99,5 -1,5cm
Csípő: 106 -2cm
Mell: 100,5 -0,5 cm
Comb: 62,5 -0,5 cm

Szóval van értelme a 160 ch-s diétának! Ráadásul éhezés nélkül lehet fogyni.

Így ma nagy örömmel folytattam a diétámat:

Reggeli: sajt, felvágott, 7 dkg kenyér, paradicsom
Tízórai: 1 natúr Actívia, 2 Ripsz-Ropsz
Ebéd: borsóleves, spenót, 2 tükörtojás( a borsó ch-ja magas, módjával lehet fogyasztani)
Uzsonna: 1 diabetikus Ella
Vacsora: 5 dkg kenyér, felvágott, sajt, 1 narancs
Utóvacsora: 3 Korpovit keksz


Mozogni nem volt időm, de elmentünk sétálni és Balázs kapott egy masszázst is lefekvés előtt.
Biztos vagyok benne, hogy nagyon sokat ér a Dévény torna, az úszás, a masszázs és az, hogy Balázs kúszással rengeteget tornáztatja magát, mivel pár napja elkezdett négykézlábra állni. Ma ezt a tudományát többször is megmutatta és előre-hátra hintáztatta magát. Természetesen hangos tapssal jutalmaztuk :)

Az egész napomat az esti IPL szörtelenítés árnyékolta be. Utálam, ha nem tudom mi vár rám. A fórumokon vagy arról számolnak be hogy egyáltalán nem fáj, vagy pont az ellenkezőjéről. Kiigazodni lehetetlen volt. Tudom, hogy nekem viszonylag magas a fájdalomküszöböm, de mégis majréztam.

Be kell valljam, tényleg nem fájdalommentes ez a kezelés, de abszolút bírható. Pont olyan érzés, mintha forró gyantát csöpögtetnének az alsó fertályodra. Az az egyedüli szerencse, hogy nagyon rövid ideig fáj és a kezelés sem több 5-6 percnél.
Szerintem azért térnek el a fórumokon a vélemények, mivel az ipl okozta fájdalom valószínűleg testrészfüggő. Az intim terület nagyon érzékeny, így nincs mit csodálkozni, de mondjuk aki a karját szőrteleníti az biztos azt állítja, hogy az ipl-t meg sem lehet érezni.
A hölgy aki dolgozott rajtam nem tudott az ügyben választ adni, hogy szoptatás alatt mennyire hatékony a kezelés. Így én leszek a teszt-nyuszi :) Mondjuk tejem már sajnos nincs 60-70 ml-nél több.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése