Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2014. január 7., kedd

Borongós hétköznapok

Rájöttem, hogy miért voltam tegnap telis-tele energiával és optimizmussal- ragyogóan sütött a nap még délután 3-kor is. Ez sajnos nem mondható el a mai napról: be van borulva az ég szitál a köd. Brrrrrrrrrrrrr- a hideg is kiráz az ilyen időtől.
Semmihez sincs kedvem, fáradt vagyok. Mondjuk csak 5 órát aludtam, mivel késő estig olvastam, Töpikém meg ezzel mit sem törődve, reggel 6-kor ébresztett :)
Szóval, nem vagyok túl lelkes, de ez nem jelenti azt, hogy nem csinálom a diétát.
A mai napon a következő ételek voltak betervezve:

Reggeli: 7 dkg saját kenyér, gépsonka, sajt, paradicsom
Tízórai: 1 Jogobella light joghurt, 1 sós Ripsz Ropsz
Ebéd: Fokhagymakrémleves, Rakott savanyú káposzta
Uzsonna: körte ( 23 CH!)
Vacsora: Maradék rakott káposzta
Utóvacsora: 3 Korpovit

Nem igazán voltam ma éhes, így csak 138 CH-nak megfelelő mennyiséget fogyasztottam. Sok káposztát főztem tegnap, így gondoltam vacsorára elfogyasztom a maradékot, de nem sikerült. Majdhogynem kimaradt a vacsi, pontosabban össze lett vonva az utóvacsorával. 4 Korpovit kekszet és két szelet szalámit ettem csak.
Nem is gondoltam volna, hogy a körtének( egyik kedvencem), ilyen magas a ch tartalma. Amit én ettem, egy kiseb fajta volt. Szóval, csak módjával lehet enni :(
Szerencse, hogy csak kétnaponta főzök, mert gyerek mellett nem mindig lehet ezt olyan könnyen kivitelezni, ugyanis Ő az első. Ma mondjuk kedvem sem nagyon lett volna hozzá...

Mára a Kriston féle intim torna volt kitűzve. Háááát, megint nem sikerült végig csinálnom. Nagyon alaposan magyarázza el a gyakorlatokat, de nekem túl hosszú,( 1,5 óra) nem igazán van hozzá türelmem. Főleg akkor, amikor amiatt rettegek, hogy mindjárt felkel a gyerek és nem biztos, hogy tudom folytatni. Tisztában vagyok azzal, hogy meg kéne tanulni és akkor 15 percet kéne csak rászánni reggel és este, na de odáig el kell valahogy jutni. Arról nem is beszélve, hogy nem egyszerű megcsinálni a gyakorlatokat. Mindegy, nem adom fel! Holnap ismét nekifutok, aztán majd meglátjuk. Most láttam, hogy Budaörsön is van KIT oktatás, lehet célszerűbb lenne elmenni és segítséggel megtanulni, mint DVD-ről próbálkozni.
Az esti program rész kimaradt, mivel olyan fájdalmas peteérésem lett a torna után, hogy járni is alig tudtam pár órán keresztül. Majdnem bevettem egy fájdalomcsillapítót. Balázs ráadásul megint alig akart elaludni, ki-be kellett venni a kiságyból, úgy sírt. Majd meghaltam!
Kezdenek ezek szerint helyre állni a dolgok odabent. Már volt három menzeszem, de egyszer sem fájt így a tűszőrepedés. Érezni eddig is éreztem, de nem okozott ilyen problémát.

Céljaim között volt Balázs megmasszírózása is. (heti kétszer szeretném végrehajtani.) Sikerült tegnap :) Enyhe hipotóniája van, így nem árt, ha kicsit én is dolgozok rajta. Dévény tornára két hetente járunk, szombattól meg úszni is fogunk. Várjuk nagyon!
Ezen kívűl, hetente kétszer szeretném csinálni a Játék a babával készségfejlesztő gyakorlatait is.
Nagyon jó kis könyv, kár hogy viszonylag későn vettem meg. Időrendi sorrendben találhatók benne az első évre ajánlott játékok, amik tulajdonképpen remekül fejlesztik a mozgásfejlődést is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése