Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2014. január 27., hétfő

Alakulok

Lassan, de biztosan megy lefelé a súlyom. Közel három kiló mínusznál tartok :) Abszolút meg vagyok magammal elégedve, hiszen nem akartam drasztikusan fogyni.

Ma reggel az alábbiakat mértem:
Súly: 67                 -2,9 kg
Derék: 83,5           -3    cm
Haskörfogat: 97,5  -3,5 cm
Csípő: 105,5          -2,5 cm
Mell: 97                  -4   cm
Comb: 61,5            -1,5 cm

A mellem fogyott legtöbbet, sajnos, de erre számítottam is, mivel mindig ő kezdi és a tejem is megcsappant. Már csak naponta egyszer fejek olyan 30 millit.
A többi testrészem nem sokat slankult. Ez valószínűleg annak köszönhető, hogy a héten csak kétszer tornáztam, mivel erősen menstruáltam és nem volt hozzá sok kedvem. Jó hír, viszont, hogy végre beleférek a szülés előtt hordott 40-es nadrágokba. A 38-asok még kicsik rám, de addig nem hagyom abba a diétázást, amíg rám nem jönnek.

Az elmúlt ciklusban lelkiismeretesen mértem minden reggel a hőmet és elkészült az első táblázatom:


Szerintem olyan nagy gond nincs, mivel van peteérésem és elég hosszú a luteális fázisom is. A peteérés a hőmérsékletem szerint is pont azon a napon volt, amikor éreztem az erős fájdalmat. Egyedül a viszonylag hosszú ciklus lehet problémás, szülés előtt 28, 29 napos volt.
Egy monitorizált ciklus még semmit sem jelent, így folytatom a hőmérsékletem mérését.

Balázs súlya miatt viszont kezdek kicsit aggódni. 30 grammot hízott egy hét alatt csak, így ma 7175 g volt. Rengeteget mozog mostanság, szinte meg sem áll, szóval nem csodálom. Az etetőszékben is folyamatosan tornázik, mindent a szájába akar venni, így etetés közben eszik sültkrumplit, tönkölybulátát vagy babakekszet. Mindegy mi az, csak darabos legyen. Jövő héten jön hozzánk a gyerekorvos, a biztonság kedvéért meg fogom neki mutatni az elmúlt időszakban mért adatait. Hosszra nőtt, 73 centi már.
Szenvedünk a 8. fogacskával, sehogy sem akar kibújni. Volt pár rossz éjszakánk és két órás esti altatásunk az elmúlt héten. Ez valószínűleg a nagymértékű mozgásfejlődésnek is köszönhető, amin most keresztül megy. Lassan tud már ülni is, igaz még kapaszkodik az etetőszékben, de szépen halad. Természetesen én nem erőltetetek semmit, nem támasztom ki párnákkal, hagyom hogy a maga tempójában fejlődjön.

Szombaton voltunk babaúszáson. Az oktató közölte, hogy jövő héten fogunk először merülni de nekünk ezt sikerült megelőzni: Balázs a csúzdázás után víz alá került. Nyelt egy kis vízet, de jól türte, nem sírt.
A múlt heti Kerekítő is jól sikerült, mindketten élveztük :)

Kapott bio kefírt és bio joghurtot már, nem lett ekcémás, szerencsére. Ma Hipp tejberizst evett gyümölccsel összekeverve. Úgy döntöttem, ezentúl főzök neki én is, de nem tejjel, hanem táppal keverem majd habár a hétvégén főzött répás, csirkehúsos rizs nem ízlett neki. Lehet, hogy csak a bébiételeket fogja elfogadni? Mi lesz velem így?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése