Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2014. január 6., hétfő

Fogyókúra első napja

Mától újra dolgozik a férjem, így az én szabadságom is lejárt.
Azt ígértem magamnak, hogy elkezdek diétázni, így még este odatettem a mérleget a lépcső elé, hogy még véletlenül se felejtsek el ráállni. Amit mutatott, az nagyon elkeserített. 69.9 kg!!!!Ez annyit jelent, hogy az ünnepek alatt olyan 2 kilót sikerült felszednem. Kár volt ennyi fajta édességet sütni!
Aztán jött a centi. Sírok, ha belegondolok miket mértem:
Derék: 86,5
Haskörfogat: 101
Csípő: 108
Mell: 101( ezt nem nagyon értem, még van benne némi tej)
Comb: 63
Borzalmas adatok!
A fentiek tudatában nem volt nehéz ma betartanom a kitűzött étrendet, testmozgást. Baromira elszánt vagyok. Tele vagyok energiával, pedig nem sokat aludtam az elmúlt időszakban. Úgy döntöttem, most tényleg lefogyok, nem vághatunk bele a tesóprojektbe így. Ezért is írtam ki ide a mért értékeket. Talán így végig tudom csinálni :)

Nos, ezek lennének a célok:
62 kiló
Derék: 70
Haskörfogat: 80
Csípő:96
Mell: 101 (ez az egy maradhat)
Comb: 55

Tervek:
Heti 3 step vagy másfajta aerobik
Heti 2 Kriston féle intim torna vagy Aviva
Heti 3 séta a gyerekkel( ez akár több is lehet)
160 CH diéta

Minden hétfő reggel mérem majd magam, ugyanakkor amikor a gyereket is. Ő sajnos fogyott múlt héthez képest, 6990 g volt, pedig kedden már elérte a 7015-öt. Holnap újra mérem. Ma elkezdtem írni azt hogy hányszor és mennyit eszik.

A mai kitűzött étrend a következő volt:
Reggeli: 7 dkg saját készítésű kenyér( rozs+tönköly), 100 g sovány túró  30CH
Tízórai: 1 Hamlet, 1 natúr Actívia 20 CH
Ebéd: fokhagymakrémleves, rakott savanyú káposzta 50 CH
Uzsonna: 1 narancs, 80 dkg túró 20 CH
Vacsora: rántotta, 7 dkg kenyér 30CH
Utóvacsora: 3 Korpovit keksz 10 CH

Amit sikerült teljesítenem:
Az uzsonna elmaradt, egyáltalán nem voltam éhes. Azért is szeretem ezt a diétát, mert egyáltalán nem éhes az ember és nem borítja fel a cukor és hormonháztartást sem.
Sikerült egy könnyű step-aerobikot végig csinálnom, igaz, az utolsó percekben már Balázzsal a kezemben, mivel nagyon nyűgös volt.
Ezen kívül elmentünk sétálni, közben bevásároltam.

Nagyon jó szénhidrát kalkulátort találtam a neten. Be kell írni a tervezett recept hozzávalóit és a program kiszámolja, hogy az elkészült étel hány kalóriát, szénhidrátot, fehérjét és zsírt tartalmaz. Kár, hogy csak most fedeztem fel, terhesen mindent én számoltam. Így sokkal egyszerűbb...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése